Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، صبح پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با ابراز خرسندی از توجه و قدرشناسی مردم یزد اظهار داشت: نزدیک به سه سال عهده دار مسئولیت استانداری یزد بودم و از همه کسانی که در این مدت کمک و اعتماد کردند، قدردانی می کنم.

وی ضمن قدردانی از تشکل‌های مردم نهاد، منتقدان، مدیران و کارشناسان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نمایندگان مردم یزد در مجلس، ائمه جمعه شهرستان‌های استان و مردم استان یزد، افزود: اداره استان بر اساس راهبردهای مشخص و مدون انجام شد و ارتقا شاخص‌های مثل مشارکت، قانون گرایی و تلاش برای اجرای برنامه های توسعه ای استان در این مدت در دستور کار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی ادامه داد: در این مدت جایگاه استانداری را در نظام ارزیابی وزارت کشور از رتبه 12 به رتبه ششم رساندیم.

استاندار سابق یزد عنوان کرد: در حوزه گردشگری اتفاقات بسیار خوبی رخ داد و توسعه تفرجگاه‌های گردشگری، ایجاد جاده های سلامت و بسیاری اتفاقات دیگر در این حوزه رقم خورد که امیدواریم با طرح‌های آماده کلنگ زنی، شاهد توسعه بیشتر حوزه گردشگری در یزد باشیم.

وی، افتتاح خط انتقال آب خلیج فارس را یکی از افتخارات دوران مدیریت خود دانست و گفت: تفاهمنامه ای بین استانداری و محیط زیست برای اولین بار در کشور به منظور ساماندهی پسماندهای فاضلاب منعقد شد.

طالبی ادامه داد: در حوزه زیربنایی 80 درصد پروژه های عمرانی را در شرایط سخت اعتباری به اتمام رساندیم که از آن جمله می توان به پروژه راه آهن یزد – اقلید، گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار اشاره کرد و برخی بیمارستان‌ها، پایانه کاشی و سرامیک و .... آماده بهره‌برداری هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح اقدام ملی مسکن، برای تمام متقاضیان زمین و زیرساخت فراهم شد و یزد در این زمینه به یک الگو در کشور تبدیل شد.

استاندار سابق یزد همچنین به تشریح سایر فعالیت‌های انجام شده در طول دوره استانداری خود پرداخت و از مهمترین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان به ایجاد اولین بیمارستان بحران کشور در یزد، تجهیز همه بیمارستان‌ها در دوران کرونا به دستگاه‌های اکسیژن ساز به کمک بخش خصوصی، تسریع واکسیناسیون با ایجاد مراکز تجمیعی اشاره کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: استاندار جدید یزد بتواند این استان را در ماه‌ها و سال‌های آینده به شرایط بهتری برساند و شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

طالبی تاکید کرد: با پشتکاری که در میان مدیران استان وجود داشت، تا آخرین لحظه با جدیت به رسیدگی به امور استان و مردم انجام و همه این همراهی‌ها موجب شد که امروز بتوانیم کارنامه خوبی به مردم یزد ارائه دهیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های محمدعلی طالبی تقدیر و مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

کد خبر 5316722

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ حجت‌الاسلام حکمت علی مظفری در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه این استان با دیرینه روش و سابقه درخشان افتخارات مهمی در ادوار مختلف تاریخ داشته است، اظهار داشت: استان بوشهر از بزرگ منشی، غیرت، و شجاعت جایگاه مهمی در ایران اسلامی دارد.

وی شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، تاریخی، سیاسی و مبارزاتی استان بوشهر را یکی از افتخارات این خطه دلیرپرور دانست و بیان کرد: شهیدان همچون رئیسعلی‌ها، مهدوی‌ها، عاشورای‌ها نشان از اقتدار و افتخار استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار، استکبار و طاغوت است.

رئیس دیوان عدالت اداری دفاع از حقوق کارگر یکی از سیاست‌های مهم دیوان عدالت اداری دانست و اضافه کرد: برای رسیدگی به حقوق و مطالبه کارگران در این حوزه ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری تعیین و راه‌اندازی شده است.

مظفری ادامه داد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری توجه به حقوق و رضایتمندی مردم را از آزمون‌های مولای متقیان امام علی علیه‌السلام دانست و تأکید کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دیوان عدالت اداری شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند و این دیوان مولود نظام اسلامی ایران است.

استاندار بوشهر هم در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است