Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور وزیر کشور در سالن منتظر قائم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل حکومت و نظام اسلامی تمام اقدامات بر مبنای خدمت به مردم و در راستای رضای خدا برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: حاکمان در نظام جمهوری اسلامی دنبال رو حرکت انبیاء خواهند بود و باید با تمام توان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی حراست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که اعتقاد به حق یکی از مهمترین ویژگی‌های مدیران در نظام اسلامی است، گفت: استاندار جدید یزد باید مشورت و همت بلند را در اولویت اجرایی خود قرار دهد.

ناصری یزدی تقسیم وظایف و استفاده از نخبگان بومی و متعهد را از دیگر الزامات اجرایی مدیریت جدید استان دانست و تصریح کرد: مدیران در جمهوری اسلامی باید تلاش کنند همه نبودها را بود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که مشکلات نباید مسئولان و مدیران انقلابی را خسته کند، تأکید کرد: ضعف رأی یکی از مسائلی است که مدیران را به عقب رانده و کارآمدی آنها را زیرسئوال می‌برد.

وی نظم در برنامه‌ریزی را از دیگر اولویت‌های اجرایی مدیریت ارشد استان در یزد دانست و بیان کرد: استاندار یزد جدید باید به مسائل فرهنگی بیش از پیش اهتمام ویژه داشته باشد و این مهم را تقویت کند.

ناصری یزدی با بیان این‌که کادر سازی باید در اولویت اجرایی استاندار یزد قرار گیرد، گفت: یزد سرشار از نیروهای نخبه و کارآمد است که باید حمایت شوند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این‌که توجه به مسائل فرهنگی در حقیقت تقویت زیرساخت‌ توسعه‌ای همه جانبه است، گفت: وزارت کشور باید هرچه سریعتر نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی از نیروهای نخبه انسانی در کشور اقدام کند.

امام جمعه یزد خطاب به وزیر کشور تأکید کرد: تهیه بانک اطلاعاتی از نیروهای جوان، بومی، نخبه و فعال نقش مهمی در تقویت پایه‌های نظام ایفا می‌کند.

وی  در پایان عملکرد محمدعلی طالبی، را در دوران تصدی گری استانداری یزد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد استانداری یزد در دوران شیوع کرونا قابل قبول است.

انتهای پیام/الف

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد آیت الله ناصری وزیر کشور جمهوری اسلامی امام جمعه یزد آیت الله محمدرضا ناصری یزدی استان یزد خبرگزاری فارس استانداری یزد محمدعلی طالبی ناصری یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد