Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد سروری نیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روز‌های  امسال در منطقه سیستان به ویژه شهرستان زهک سبب شد راهداران به منظور جلوگیری از تردد کاربران جاده‌ای در روز‌ها متمادی به صورت شبانه روزی اقدام به ماسه روبی محور‌ها نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال گفت: با توجه به اهمیت حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل جاده‌ای در تمامی ایام سال به ویژه در فصل تابستان راهداران شهرستان زهک با بسیج امکانات در زمان طوفان‌های شن همواره سعی کرده اند خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زهک تصریح کرد: همچنین نظر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان، همکاران ما در ۶ ماهه نخست امسال  علاوه بر محور‌های مواصلاتی در محدوده منازل مسکونی روستا‌های محمد شاه کرم و قلعه کنگ و محدوده دیوار هنگ‌مرزی میلک نیز اقدام به جمع آوری شن‌های روان کردند که طوفان‌چند ساله سبب ایجاد مشکلات متعدد به ویژه در تردد عادی روستائیان گرامی شده بود.

وی با بیان اینکه شهرستان زهک دارای ۱۳ نقطه حادثه خیز از نظر طوفان شن است، گفت: راهداران این شهرستان همواره با عملکرد مطلوب خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفر‌های هموطنان در طول راه‌های منطقه دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نداشته اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی شهرستان زهک جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۴۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم