Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:19:57 GMT

مرکز غربالگری سرطان الیگودرز آماده راه‌اندازی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۰۰۸۴

مرکز غربالگری سرطان الیگودرز آماده راه‌اندازی

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ماموگرافی دیجیتال مرکز غربالگری سرطان شهرستان الیگودرز تحویل شده و این مرکز آماده راه‌اندازی است.

محمد خدابخشی اظهار کرد: تسریع در تحویل دستگاه ماموگرافی دیجیتال مرکز غربالگری سرطان الیگودرز یکی‌از چندین مطالبه نشست من با جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شبکه بهداشت شهرستان الیگودرز بود، که طی روزهای گذشته این دستگاه تحویل شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون دستگاه‌های سونوگرافی با پروب مخصوص، ویدئو آندوسکوپ، کلپوسکوپ و ماموگرافی دیجیتال تحویل مرکز شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه‌ احداث مرکز غربالگری سرطان الیگودرز برای خدمات‌دهی به مراجعه کنندگان شرق لرستان و دیگر شهرهای همجوار پیش بینی شده و همچنین با عنایت به اینکه تجهیزات سرمایه‌ای و اصلی این‌ مرکز تحویل شده است، امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای راه اندازی آن اهتمام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ایسنا مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت الیگودرز جان بابایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان لرستان محمد خدابخشی مرکز غربالگری سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،واحد سرپرست کانون پرورش فکری استان گفت: ساخت مرکز نجوم با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان بروجن ضروری است.
کرمی فرماندار بروجن هم گفت:یک میلیارد ریال از محل اعتبار به غیر از اعتبارات تملک دارای سرمایه برای ساخت نخستین مرکز آسمان نمای دیجیتال در شهر بروجن اختصاص می‌یابد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی