Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان به سِمت جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم علی اکبر طالب زاده به عنوان معاون هماهنگ کننده این نیرو با حضور جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم  معارفه جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده جدید نیروی هوایی ارتش گفت: در زمان‌های گذشته قدرت هواپایه یک نظریه محسوب می‌شد ولی در حال حاضر تمام توانمندی‌ها زمینی و دریایی باید با توانمندی هوایی تلفیق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: اگرچه در حال حاضر توانمندی بعضی از ارتش‌های جهان دریا پایه است، ولی آن چیزی که به عنوان منشأ قدرت در فضای دریا در اختیار دارند تجهیزات هوایی و هواپایه است که بر نبردها اثر شایسته‌ای داشته و خواهد داشت.

امیر سرتیپ دادرس گفت: تجهیزات هوایی به علت برخورداری از فناوری برتر همواره خاستگاه برترین‌های نیروی انسانی بوده و اگر در نظام قدرت بخواهیم عناصری را که در فضای منطقه‌ای یا جهانی ایجاد قدرت می‌کنند، باز شماری کنیم بدون شک عنصر اساسی آن نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در عرصه نیروی هوایی بدون شک تعیین کننده است تاکید کرد: امروز همه اعضای نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، انسان‌هایی فرهیخته و توانمند هستند و به برکت همین دانایی است که می‌توانند قدرت‌آفرین باشند و باعث عزت کشور و دین شوند.

جانشین فرمانده کل ارتش خطاب به نخبگان حاضر در مراسم گفت: شما نخبگان به اندازه توانایی‌هایتان تاثیرگذار هستید و از شما به عنوان الگو یاد می‌شود و این نشان از فرهیختگی و نقش آفرینی ارزشمند شما در کشور دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدحسین دادرس مهدی هادیان نیروی هوایی ارتش جانشین فرمانده کل ارتش نیروی هوایی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد