Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش چهارشنبه شب با حضور در ورزشگاه امام علی (ع) محل تمرین تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، دقایقی با بانوان فوتبالیست به گفتگو پرداخت.

در ابتدا مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان گفت: باشگاه شهرداری با کار بر روی رده‌های پایه اقدام به پرورش بازیکن کرده و در حال حاضر با سرمربی و بازیکنان بومی قهرمان کشور شده است و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سجادی وزیر ورزش نیز در سخنانی برای بانوان سیرجانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: قرار است شما بانوان فوتبالیست سیرجان در میدان بزرگ و مهمی شرکت کنید که هم از نظر اخلاق و هم از نظر فنی باید بهترین باشید. شما نماینده ملت ایران هستید که باید با تلاش بیشتر برای ایران افتخارآفرینی کنید.

سپس وزیر ورزش به محل تمرین تیم بسکتبال نظم آوران رفت و ضمن بازدید از تمرینات این تیم، با کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال نظم آوران دیدار کرد.

سجادی سپس از گروه‌های ورزشی و آکادمی‌های فوتبال و دومیدانی باشگاه گل‌گهر که در زمین چمن ورزشگاه شهید سلیمانی گل‌گهر حضور داشتند بازدید کرد.

کد خبر 5316763

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان سیرجان تیم فوتبال شهرداری سیرجان فوتبال بانوان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام بازگشایی مدارس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در جریان پیروزی تیم نساجی مقابل ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم، چون هواداران، مالک تیم ما و همه مردم مازندران خوشحال هستند. نتیجه دلخواهی به دست آوردیم و بلکه به نظرم بازی خوبی را تماشا کردیم. من یک تبریک ویژه و خسته نباشید به مالک باشگاه نساجی جناب آقای حدادیان می‌گویم که همه الزامات را فراهم آورد تا این تیم نتیجه بگیرد.

او ادامه داد: کسی که هواداران را با هواپیمای شخصی برای دیدن بازی‌ها می‌آورد، بسیار قابل تقدیر است. انشاالله سایه مهندس حدادیان سالیان سال بر سر فوتبال مازندران و ورزش مازندران و ایران مستدام باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره حضور نماینده این استان در منطقه سقوط توضیح داد: دیروز شهرداری نوشهر در دقایق آخر نتوانست نتیجه بگیرد ولی این تیم اکنون این فرصت را دارد تا ما سال بعد در لیگ یک، نماینده جدیدی داشته باشیم. تیم‌های دیگر هم تقریبا در جدول ماندنی شدند ولی در استان آنقدر پتانسیل و ظرفیت داریم که انشاالله بتوانیم فوتبال خوب‌تری در استان داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!