Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهردار شهرکرد انتخاب و مدارک هم به وزارت کشور ارسال شد اما قبل از اظهار نظر وزارت کشور در کمیته تطبیق فرمانداری نظری داده شد اما قرار بود این نظر در وزارت کشور بررسی و استعلام شود که قبل از نتیجه این استعلام فرمانداری اقداماتی انجام داد که خارج از روال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اخبار رد صلاحیت شهردار در فضای مجازی شایعه است، افزود: پاسخ درخواست استعلام شورای شهر مبنی بر داشتن صلاحیت و شرایط اولیه و عمومی مثبت بود و اکنون طبق روال شهرهای بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون نفر جمعیت منتظر حکم وزیر کشور است.

وی ادامه داد: دریافت حکم وزیر معمولاً دو ماه طول می‌کشد که مدارک محمدتقی جاپلقی ۱۴ شهریورماه ارسال شده و هنوز در نوبت رسیدگی می‌باشد زیراکه اولویت با شهرهای بزرگتر است.

بیاتی در ادامه در پاسخ به اینکه مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر شهرکرد که اکنون در دست اقدام یا جذب بودجه‌اند حول چه موضوعاتی هستند؟ گفت: در خصوص پروژه‌های عمرانی حضور ذهن ندارم اما وضعیت مالی شهرداری در خصوص فعالیت‌های جاری مشکلی ندارد اما در خصوص فعالیت‌های عمرانی باید فکری برای جذب بودجه کرد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا بیاتی رئیس شورای شهر اسلامی شهرکرد شهردار شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

مدیرکل استاندارد استان تهران، گفت: طلاهای نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی