Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت، ادوات کشاورزی و وانت بار در روستای شکریازی شهرستان‌ سلماس با اهدای کلاه ایمنی، چراغ قوه، کپسول آتشنشانی و آشکار سازی وسایط نقلیه و آموزش ترافیکی اجرا شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت، ادوات کشاورزی و وانت بار در روستای شکریازی شهرستان سلماس ضمن آموزش ترافیکی به رانندگان و نصب برچسب بر روی وسایل نقلیه، حدود ۱۰۰ کلاه ایمنی رایگان با انواع مختلف چراغ قوه و کپسول آتشنشانی به موتورسواران و رانندگان ادوات کشاورزی و وانت بار اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس در این آیین گفت: ایجاد حس مسئولیت در موتورسواران و رانندگان سایر وسایط نقلیه نسبت به ایمنی خود و سایر افراد و ارائه آموزش‌ مهارت‌های لازم در راستای حضور ایمن در ترافیک از جمله اهداف اجرای این طرح است.

بهنام اصغری ادامه داد: این طرح هر سال در یکی از بخش های پرترافیک شهرستان برگزار می شود که در این راستا بنا به اولویت های ترافیکی راههای مواصلاتی شهرستان روستای شکریازی انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلماس راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی راکبان موتورسیکلت ادوات کشاورزی و وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد

علی جورابلو مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: در بیشتر از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گرمسار اکنون عملیات کشاورزی حفاظتی شامل کم‌خاک‌ورزی و بی خاک‌ورزی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی می‌شود سطح خاک‌ورزی حفاظتی در این شهرستان در سال‌های آتی افزایش پیدا کند و به بیش از یکهزار هکتار برسد.

وی گفت: افزایش رطوبت ذخیره شده در خاک مهم‌ترین عامل تولید درمناطق خشک وکم‌بارش است و باقی ماندن بقایای گیاهی بر روی سطح خاک و همچنین افزایش مواد آلی خاک، کاهش نیروی کار و انرژی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین مزایای خاک ورزی حفاظتی است.

این مسئول بیان کرد که کاهش تردد ادوات خاک ورزی در مزرعه و صدمه کمتر ساختمان خاک از مزایای اجرای خاک ورزی حفاظتی است. در خاک ورزی مرسوم ۶ تا هفت بار تردد در مزرعه برای کشت، علاوه بر تخریب ساختمان خاک هزینه بسیاری دارد و این در حالی است که در خاک‌ورزی حفاظتی رایج در گرمسار فقط ۲ یا حداکثر سه بار ادوات خاک ورزی به سطح مزرعه می‌روند.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار افزود: کشت محصول در بقایای گیاهی سال قبل با دستگاه‌های مستقیم کار، حذف شخم عمیق در خاک و جایگزینی شخم سبک و استفاده از ادوات کم‌خاکورزی از روش‌های متداول خاک‌ورزی حفاظتی توصیه شده به کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد