Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌‎شرقی گفت: سالانه برای زیرساخت‌های شهر تبریز هزینه‌های زیادی می‌شود که در این راستا موارد مربوط به آتش‌نشانی باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در محل ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی اظهار کرد: امروز تنها فرصتی است که فعالیت‌های آتش‌نشانان به این شکل ارائه می‌شود در حالیکه مردم روزانه کم و بیش با خدمات شما درگیر بوده و ارزش کارهای شما را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرچند آتش‌نشانان عزیز ما با عشق و علاقه پای در این عرصه گذاشته‌اند اما با توجه به سختی کار آتش‌نشانان، شاهد این هستیم که در مقایسه با سایر سازمان‌های خدمت‌رسان، نیروی کمتری مایل به فعالیت در این سازمان است و به همین دلیل در سازمان آتش‌نشانی با کمبود نیرو مواجهیم که باید با اتخاذ تدابیر بهتر این ضعف مرتفع شود.

رحمتی تصریح کرد: بیشتر مجوزهای جذب نیرو مربوط به آتش‌نشانی است اما متاسفانه بعد از جذب به دلیل پرخطر بودن تغییر فعالیت می‌دهند. برای جلوگیری از این اتفاق باید تدابیری اندیشیده و مزایایی برای فعالان آن در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سالانه برای زیرساخت‌های شهر تبریز هزینه‌های زیادی می‌شود که در این راستا موارد مربوط به تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی باید در اولویت قرار بگیرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: باید نوعی عمل کنیم که شاهد حریق کمتری در شهر باشیم و با انجام فعالیت‌های پیشگیرانه مثل جانمایی، ایمنی و نظارت در ساخت و ساز، احتمال وقوع حریق را به کم‌ترین میزان ممکن برسانیم تا از این طریق بتوانیم کمکی برای این قشر فداکار کرده باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اطلاع به مرکز اورژانس استان از مسموم شدن اعضای یک خانواده پنج نفره با گاز مونوکسید کربن در بروجن یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

شمسی پور افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که تمامی مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.

شمسی پور خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع داشته و نسبت به رعایت دقیق آن‌ها اهتمام ورزند و از روشن کردن وسایل گرمایشی گاز سوز، درون فضا‌های بسته مشابه چادر مسافرتی بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران