Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس هیات کشتی لرستان در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایرنا گفت: این رقابت‌ها در سالن ورزشگاه ملی شهرستان الیگودرز باحضور تمامی استان‌های کشور و حدود ۴۵۰ کشتی گیر، مربی، داور و عوامل اجرایی آغاز شده است.

فرید بهرامی افزود: پیش از ورود به محل اسکان، تست مخاطی کرونا از تمامی شرکت کنندگان بعمل آمد و رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این رقابت ها در شرایطی که کشتی کشور به دلیل شیوع کرونا مدتی تعطیل بود برگزار و با استقبال خوب ورزشکاران نونهال مواجه شده است که این امر نوید روزهای خوب را برای کشتی کشور در آینده می دهد.

رییس هیات کشتی لرستان افزود: یکی از سیاست های مهم این هیات، توجه به استعداد همه نقاط و مراکز به صورت یکسان بوده که در این ارتباط تقویت و توسعه این ورزش در شهرستان ها و بویژه مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد.

شهرهای الیگودرز و کوهدشت استان لرستان به ترتیب در روزهای هشتم تا نهم و هفدهم تا نوزدهم مهرماه امسال میزبان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور هستند.

برچسب‌ها کشتی فدراسیون کشتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی لرستان کشتی فدراسیون کشتی لرستان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • بهرامی: سرلک کشتی‌گیری تمام عیار و بلوطِ ریشه‌دار ماست
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است