Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@22:12:31 GMT

بازگشت دو بازیکن مصدوم به ترکیب الهلال

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۰۵۷۶

دو مهره تاثیرگذار باشگاه الهلال با پشت سر گذاشتن مصدومیت به فهرست بازیکنان این تیم برای حضور در هفته هفتم رقابت‌های لیگ عربستان اضافه شدند

به گزارش طرفداری، سلمان الفرج و ناصر الدوساری که به دلیل مصدومیت در هفته‌های گذشته از غایبان تاثیرگذار ترکیب الهلال به شمار می‌رفتند در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی مقابل الحزم در هفته هفتم لیگ عربستان شرکت کردند و ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال نام این دو بازیکن را در فهرست نفرات مورد نظر برای این مسابقه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سلمان الفرج و ناصر الدوساری برای حضور در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس ایران هم مشکلی نخواهند داشت.

در همین حال محمد البریک، سالم الدوساری، علی البلیهی و آندری کاریلوی پرویی همچنان بازیکنان مصدوم الهلال به شمار می‌روند که مراحل درمانی خود را برای بازگشت به تمرینات پشت سر می‌گذارند.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها نبرد خونین در فوتبال آذربایجان شرقی؛ هفت مجروح و یک نابینا + فیلم جلسه سرنوشت ساز هیئت مدیره بارسلونا برای تعیین تکلیف رونالد کومان آبروریزی توقیف اموال و حساب استقلال به امارات کشیده شد تاریخ برگزاری مراسم توپ طلای 2021 اعلام شد خوشحالی کریستیانو رونالدو پس از گلزنی مقابل ویارئال در دقیقه 95 / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!