Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قرار است آیت الله رئیسی تنها یکی دو ماه پس از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند دولت مردمی از همین ابتدای راه همراهی با مردم را آغاز کرده و اکنون مردم هیچ حائلی بین خود و دولت جمهوری اسلامی نمی‌بینند.

رئیس جمهور قطعا در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با شنیدن حرف دل مردم و دیدن رخساره آن‌ها به محرومیت‌ها و البته بی‌عدالتی‌ها و بی‌انصافی‌هایی که در طول ۸ سال اخیر مردم این استان را علاوه بر مشکلات اقتصادی از لحاظ روحی و روانی نیز خسته و پریشان کرده پی خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی که با چشم خود در روز روشن استخدام‌های طایفه‌ای، فله‌ای، خانوادگی و منطقه‌ای را دیدند، حق کشی‌ها و پایمال کردن حق و حقوق خود و فرزندانشان را توسط عده‌ای خاص که حاکم بلامنازع استان شده بودند با پوست و گوشت و استخوان لمس کردند.

آیت الله رئیسی در راس دولت مردمی باید قبل از هر اقدام و تصمیم گیری برای این استان گزارشی از حق کشی‌ها را در کهگیلویه و بویراحمد مطالبه کند به بازرسان ویژه خود دستور دهد تا به مدت چند روز با حضور در میان مردم و در مناطق مختلف پیگیر بی عدالتی‌های ۸ سال گذشته به خصوص در زمینه استخدام‌ها و بکارگیری‌های فله‌ای، قومی و منطقه‌ای باشد.

 مطالبه اصلی از آیت الله رئیسی خشکاندن ریشه به جا مانده از بی‌عدالتی‌هایی است که نیاز است بانی و بانیان آن نیز برای حساب پس دادن به قانون سپرده شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آیت الله رئیسی بی عدالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین