Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بزرگترین بیمارستان مادر و کودک کشور با ١۴۵ تخت بستری، ۶ هزار مترمربع مساحت و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در۲ طبقه در این شهرستان در حال ساخت است.

احمد بامری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان کودک و مادر ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با بهره‌برداری از این مرکز  می‌توان گام بزرگی در حوزه ارتقای شاخص درمان در این منطقه برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این بیمارستان بیش از ٣۵٠ میلیارد ریال هزینه شده افزود: برای تکمیل این پروژه ملی هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد و تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور ایجاد خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خاطرنشان کرد: پروژه بیمارستان مادر و کودک این شهرستان پس از بهره‌برداری مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی اظهارداشت: این پروژه هم‌اینک در مرحله اجرای نمای بیرون، کاشی و سرامیک داخل و اجرای تاسیسات است و تلاش می‌شود دهه فجر سالجاری این پروژه ملی به بهره‌برداری برسد.

بامری با بیان اینکه بیشترین آمار مادران باردار و زایمان در کشور در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است گفت: راه‌اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر باعث افزایش شاخص‌های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور و جنوب شرق خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم‌اینک بیش از ۶٠ نفر از جوانان جویای کار ایرانشهری در بخش‌های ساخت و ساز و تاسیسات این پروژه مشغول بکار هستند./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد