Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@22:47:35 GMT

کومان: آینده‌ام به دست خودم نیست

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۰۷۰۴

کومان: آینده‌ام به دست خودم نیست

سرمربی آبی اناری‌ها بار دیگر از مشکلات در تیمش سخن به میان آورد با این حال اعلام کرد که قصدی برای استعفا ندارد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف بنفیکا رفت.

آبی‌اناری‌ها که در دیدار نخست برابر بایرن با سه گل شکست خورده بودند در این بازی هم با سه گل بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان بعد از بازی گفت: سخت است که این شکست را قبول کرد. براین باورم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. وقتی دو بر صفر عقب افتادیم بهترین فرصت برای گلزنی را خلق کردیم اما آن توپ گل نشد و در ادامه بنفیکا گل سوم را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید:

دومین شکست سنگین بارسلونا و جشنواره گل بایرن مونیخ/ یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب کرد، رونالدو ناجی منچستریونایتد شد

او ادامه داد: بنفیکا قدرت و سرعت لازم را داشت. در دو گل نخست حریف می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم. ما از نظر بدنی در وضعیت خوبی نیستیم. تیم‌های زیادی هستند که از نظر بدنی بهتر از ما هستند. دوست ندارم که درباره شرایط بارسلونا صحبت کنم. همه می‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم. مساله بارسلونا روشن‌تر از آب است و نیاز به صحبت کردن من نیست.

کومان درباره تعویض پیکه گفت: می‌ترسیدیم که او کارت دوم را بگیرد. این بازی پر از فشار بود. فکر کردیم که فرانکی دی یانگ در این شرایط بهتر از او است.

او درباره آینده خود گفت: نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم. آینده‌ام به دست خودم نیست و باشگاه باید تصمیم بگیرد. من از حمایت همه بازیکنان برخوردار هستم و بیش‌تر از این چیزی نمی‌دانم. باید باشگاه حرف بزند. شکست برای هر مربی بد است. ما دو شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا داشته‌ایم و این ناامید کننده است. باید از نظر بدنی و سرعت بهتر شویم و این چیزی است که به دنبال آن هستیم.

کومان در پایان گفت: تیم باید شرایط خود را تغییر دهد. من بارها گفته‌ام که این تیم باید تغییر کند. گناهکار من نیستم. تیم در کارهای دفاعی خوب نیست. نباید اجازه داد که بازیکنان حریف به راحتی وارد محوطه جریمه ما شوند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد

فاطمه قاسم پور در گفت‌گو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت لیست شانا در انتخابات، اظهار داشت: جلسات شورای ائتلاف برای دور دوم با حضور کاندیداها در حال برگزاری است و ان‌شاالله با ارائه برنامه و کارنامه اقدام هرکدام از این کاندیداها به مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، زمینه انتخاب بهتر نمایندگان فراهم شود.

وی ادامه داد: مجلس آینده مجلسی با حضور اکثریت نیروهای انقلاب است و منتخبان هم با توجه به تأکید رهبر انقلاب در روز عید فطر بر وحدت و اجتناب از درگیری و ایجاد دودستگی‌ها و دوگروهی‌های جعلی، بایستی تلاش کنند وحدت و انسجام انقلابی خود را حفظ کنند و تمام تمرکز و اهتمام خود را بر ایجاد تحول در بخش‌های مختلف کشور بگذارند. حتماً این رویکرد باید مورد توجه منتخبان باشد که مهم، توجه به مسائل اساسی کشور است.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست، افزود: به نظر می‌رسد موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مدیریت این آسیب‌ها با توجه به مجموعه اقداماتی که در بودجه‌های سنواتی و در برنامه هفتم پیشرفت انجام شد، حائزاهمیت است.

وی بیان کرد: نظارت بر اجرای احکام برنامه هفتم پیشرفت در موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و حوزه زنان و خانواده و جمعیت نیز مدنظر است. همچنین موضوع مهم «پیوست خانواده» که در بند ۲ سیاست‌های کلی خانواده هم مورد تأکید قرار گرفته، از جمله موضوعاتی است که لازم است برای تحقق آن ورود و مداخله قانونی داشت.

قاسم پور با اشاره به فعالیت خود در کمیسیون‌های مورد نظر برای مجلس آینده، بیان کرد: با توجه به فضای تخصصی و حوزه دغدغه‌ای که دارم و همین‌طور تجربه عضویت در کمیسیون اجتماعی در مجلس یازدهم، این کمیسیون اولویتم خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به پویش انتخاباتی مهر می‌پیوندید، گفت: بله، این پویش به نوعی ابتکار خبرگزاری مهر برای شناساندن بهتر کاندیداهای دور دوم به مردم است تا بهتر و با شناخت بیشتر بتوانند انتخاب کنند و بسیار مغتنم، ارزشمند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086338 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • تمرکز منتخبان مجلس دوازدهم بر ایجاد تحول باشد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست