Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاریفارس از کرمانشاه، در نشستی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، در راستای بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان و تبادل‌نظر در این خصوص مقرر گردید، به منظور معرفی پتانسیل های عظیم استان کرمانشاه و در راستای سفرهای پرخیر و برکت ریاست محترم جمهور به استان‌ها، برای حضور رئیس جمهور به کرمانشاه و دیدرا با قاطبه مردم ولایت  مدار و شهید پرورو این استان در خواستی با امضای مسوولان استان ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ به رغم تلاش های مستمر صورت گرفته در ادوار قبل، اما هنوز آنگونه که شایسته و بایسته است، این استان مورد توجه جدی و همه جانبه (استان ویژه) قرار نگرفته و خیلی از ظرفیت های استان مورد مداقه قرار نگرفته است.

مسوولان ارشد استان امیدوارند،  با حضور ریاست محترم جمهور در استان دیرپای کرمانشاه و دیدار با نخبگان و مردم  استان ، بسیاری از چالش های استان به فرصت تبدیل شده و همین سرآغاز تحولی گسترده در این استان گردد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه رئیس جمهور نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی