Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است مربیانی که قرار بود به این باشگاه بیایند و این اتفاق رخ نداد، علیه نفتی‌ها شیطنت می‌کنند. - اخبار ورزشی -

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمرینات فشرده تیم در دو نوبت صبح و بعدازظهر در تهران دنبال می‌شود و بازی‌های تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم خوبی بسته شده و آخرین بازیکنان را جذب می‌کنیم تا تیم آماده ورود به لیگ برتر شود. تاکنون بر اساس همین بودجه نفرات خوبی جذب کرده‌ایم. برنامه‌ریزی ما برای نیمه بالای جدول است و کمالوند نیز همین اراده را دارد.

2 دستیار کمالوند در نفت مسجدسلیمان مشخص شدند

کمالوند تا پایان فصل در نفت می‌ماند
وی در مورد رفت‌وآمد کمالوند در تیم‌های مختلف و اینکه آیا بابت جدایی این مربی از نفت مسجدسلیمان نگرانی دارد یا خیر، تصریح کرد: قرار است کمالوند تا پایان فصل در نفت مسجدسلیمان بماند و ان‌شاءالله همین اتفاق رخ خواهد داد.

با جاسم، کاکاشویلی و دخسوس قرارداد ریالی می‌بندیم
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد مذاکره با کرار جاسم، کاخابر کاکاشویلی و فرناندو دخسوس بیان کرد: کمالوند چند بازیکن خارجی در نظر دارد و ما هم مقدمات جذب آنها را فراهم می‌کنیم. اگر این بازیکنان و باشگاه شرایط یکدیگر را بپذیرند، آنها به ایران خواهند آمد. ما باید با این بازیکنان قرارداد ریالی ببندیم و این یکی از شروط ماست.

معبودی: از لحاظ مالی با نفت مسجدسلیمان به توافق نرسیدم

کرار بازیکن کمالوند بوده و رابطه خوبی با او دارد
نظری درخصوص بی‌انضباطی‌های کرار جاسم در تیم‌های مختلف و احتمال تکرار این اتفاق در نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت: نظر کمالوند این است که می‌تواند با او کار کند. کرار در تیم‌های مختلف بازیکن کمالوند بوده و ارتباط خوبی با یکدیگر دارند. کمالوند این موضوع را حل می‌کند و امیدواریم مشکلی در آینده ایجاد نشود.

شیطنت‌هایی بین ما و فکری صورت گرفت
وی درباره اظهارات محمود فکری درخصوص جدایی از نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ما با او قرارداد بستیم و شرایط بین دو طرف قابل تعامل بود. فصل گذشته حدود پنج شکست پیاپی داشتیم و بحث باخت‌های متوالی و امتیازات در میان بود. ما ابتدا 22 امتیاز در پایان نیم‌فصل در نظر داشتیم و در ادامه به 18 امتیاز قانع شدیم. بحث‌های ما به سرانجام نرسید و شیطنت‌هایی میان ما شکل گرفت تا این کار به نتیجه نرسد.

مدافع سایپا شاگرد کمالوند شد

مشکل قانونی برای ادامه فعالیت من وجود ندارد
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه او به دلیل بازنشستگی باید از سمت خود استعفا کند، خاطرنشان کرد: باشگاه زیر نظر وزارت نفت است، اما موسسه‌ای خصوصی به شمار می‌رود و در این خصوص مشکل قانونی وجود ندارد. مدیران برخی تیم‌های دولتی هم بازنشسته هستند و به کار خود ادامه می‌دهند. البته ما منصوب مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیر جنوب هستیم و ادامه کار ما بستگی به نظر مالک باشگاه نفت دارد.

مربیانی که می‌خواستیم بیاوریم، علیه باشگاه شیطنت می‌کنند
نظری در ادامه اظهار داشت: برخی از مربیانی که می‌خواستیم آنها را به نفت مسجدسلیمان بیاوریم، شیطنت‌هایی می‌کنند. آنها در مقطع کنونی که می‌بینند مربی جدید آمده و تیم برای نیمه بالایی جدول بسته می‌شود، به شیطنت‌های خود علیه مدیران باشگاه ادامه می‌دهند و منشأ این صحبت‌ها هم همین موضوع است.

عبادی و عشوری مربیان نفت مسجدسلیمان هستند
وی درخصوص دستیاران فراز کمالوند تصریح کرد: بابک عبادی و سینا عشوری به کادر فنی تیم آمده‌اند و یکی دو مربی بومی هم به نفت اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نفت مسجدسلیمان باشگاه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود