Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تصادف ۲ دستگاه کامیون و ایسوزو حامل زایرین کربلا در محور اهواز - شوشتر در روز پنجشنبه ۲ کشته و ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.

اظهار داشت: این حادثه روبروی پمپ بنزین شیبان در ساعت ۰۵:۱۰ دقیقه بامداد رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حادثه دیدگان در حال بازگشت از شلمچه بودند و شامل چهار پسربچه ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ ساله، ۶ نفر مرد در رده سنی ۳۰تا ۶۰ سال و چهار نفر زن درگروه سنی ۳۴ تا ۶۰ سال هستند.

کره بندی گفت: از مصدومان این حادثه ۲ نفر در بیمارستان فوت کردند و یک نفر نیز بدحال است.

کره بندی ادامه داد: ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و ۹ نفر از مصدومان به بیمارستان نفت، سه نفر امام و ۲ نفر گلستان اهواز منتقل شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: نماینده اورژانس کشور و رییس ستاد بحران در صحنه حاضر بودند و تا بیمارستان نفت همراهی کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش همشهری آنلاین، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه‌آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

کد خبر 848722 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم اورژانس حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز