Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه گفت: این پایگاه با حمایت ستادی و تلاش همکاران علاوه بر انجام انواع پروازهای تاکتیکی و شرکت در رزمایش هوایی، اقدام های راهبردی در راستای ارتقای توان رزم انجام داده است.

امیر سرتیپ دوم «پرویز مرادبکی» روز پنجشنبه در آیین دانش آموختگی خلبانان افزود: دوره "کابین جلو" را با استعداد چهار نفر و ۲ نفر به عنوان معلم توانستیم دانش آموخته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کار از ۲ منظر دارای اهمیت بوده که اول کارگروهی تشکیل شد و پی بردیم که می توان سیلابس را تغییراتی داده و پروازها را کیفی کنیم که به همین علت پروازهای خلبانان کابین جلو از ۳۴ به ۲۷ رایت تقلیل یافت البته با کیفیت بهتر و استفاده بهینه از پروژه سیمولاتور و پروازهای شبیه ساز صورت گرفت.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه اظهار داشت: همچنین با اجرای کارها و اقدام هایی زمینه ساز این شدیم که خلبانان زودتر به دوره های بعدی ارتقا پیدا کنند و در اعتبارات صرفه جویی صورت بگیرد.

امیر سرتیپ دوم مرادبکی بیان کرد: در حوزه پشتیبانی رزمی و پشتیبانی در داخل یگان نیز کارهای زیادی صورت گرفته است که این کارها سبب فعال شدن بسیاری از وسایل کمک ناوبری شد.

وی ادامه داد: در حوزه آماد و پشتیبانی توانستیم یکی از هواپیماها را به طور کامل اورهال کرده و به ناوگان نیروی هوایی بپیوندد و تعداد پنج فروند دیگر در حال پی.دی.ام با درصد بالا هستیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه عنوان کرد: در بخش روحی و رفاهی اقدام های موثری صورت گرفته که برای نمونه سالن تیراندازی و تربیت بدنی امروز افتتاح می شود البته طرح هایی از جمله پارک بانوان نیز در حال اجرا است.

امیر سرتیپ دوم مرادبکی خاطرنشان کرد: کارگروهی در پایگاه شهید نوژه تشکیل شده که برای اجرای اولویت های ابلاغی نهاجا در بخش های مختلف از جمله ارتقای توان و آمادگی رزم، اصل صرفه جویی، معیشت و رفاه کارکنان و نیروی انسانی کارهایی انجام شد./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد