Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:14:51 GMT

قتل مسلحانه شب گذشته در زاهدان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۲۱۷

قتل مسلحانه شب گذشته در زاهدان

فرمانده انتظامی استان از قتل مسلحانه یکی از کارمندان استانداری با شلیک فردی ناشناس در بلوار دانشجوی زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت21:30 شب گذشته درپی تماس110 شهروندان مبنی بر تیراندازی در بلوار دانشجوی 7شهر زاهدان و قتل مسلحانه مردی میانسال داخل یک دستگاه خودروی سمند دولتی، سریعا عوامل انتظامی وکارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل جسد مردی 50ساله که با شلیک سلاح ساچمه زدن از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده بود داخل یک دستگاه خودروی سمند متعلق به استانداری سیستان و بلوچستان روئیت شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس هویت مقتول معلوم و مشخص شد وی یکی از کارمندان استانداری سیستان و بلوچستان بوده است.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس در صحنه جنایت به منظور شناسایی و دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع قتل در همان ساعات اولیه صورت گرفت و تحقیقات تکمیلی نیز درحال انجام است که به محض حصول نتیجه متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید./صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند