Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@03:24:24 GMT

اولویت‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به قزوین

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۲۹۸

رئیس قوه قضائیه، حل مشکلات آب، محیط زیست، زمین و بعضی ناهنجاری‌های اجتماعی را از جمله اولویت‌های سفر به استان قزوین بیان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، در بدو ورود به اولویت‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان قزوین، با حضور در امامزاده حسین(ع) و گلزار شهدا، گفت: قزوین با پیشینه تاریخی و مذهبی و با ظرفیت‌های سیاسی بالا و همچنین داشتن علما و دانشمندان بزرگی در فقه، اصول، کلام، فلسفه، شعر و ادبیات، شهدای والامقامی، چون شهید بابایی، لشکری و ده‌ها شهید بزرگ و همچنین آزادگان بسیاری از جمله مرحوم ابوترابی، که نمادی از مقاوت، ایثار و ایستادگی بود را در خود پرورش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قزوین با بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و تولیدی، یکی از قطب‌های اقتصادی و صنعتی کشور است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قزوین با داشتن دشت حاصلخیز، مدارس متعدد علمیه و دانشگاه‌های بزرگی، چون دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با مردمی همیشه در صحنه در مقاطع مختلف، جا دارد نگاه ویژه‌ای به آن شود و نباید با این همه ظرفیت، مشکلاتی در این استان وجود داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا تأکید کرد: نباید مسائل سیاسی باعث شود استان قزوین آسیب ببیند، بلکه باید از مجموعه ظرفیت‌ها برای کشور، مردم و ارتقای نظام استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به سرکشی به استان‌های کشور گفت: اگر چه به خاطر کرونا سفر به استان‌ها به تأخیر افتاد اما، با بهبود یافتن اوضاع، این سفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، انجام می‌شود.

وی افزود: دو سه مسئله مهم در قزوین وجود دارد و باید بتوانیم با کمک مسئولان استانی و همچنین مرد، گام‌های بلندتر و عمیق‌تر از گذشته، برای حل آن‌ها برداریم.

رئیس قوه قضائیه، مسائل مهمی، چون آب، محیط زیست، زمین و وجوه مختلف آن از جمله وقف و همچین برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های سفر به استان قزوین بیان و ابراز امیدواری کرد: با کمک مجلس و دولت، در زمینه مبارزه با فساد، تبعیض و ناهنجاری‌ها و برخورد با گلوگاه‌های فساد، گام برداریم.

وی افزود: امیدواریم با کمک مجلس بتوانیم قوانین جدید در زمینه مبارزه با تبعیض و فساد را تصویب و برخی از قوانین را اصلاح کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای مبارزه با تبعیض و فساد و گره گشایی از مشکلات مردم تصریح کرد: امیدواریم در سفر به استان قزوین، مشکلات را برطرف کنیم و آن‌هایی که قابل رفع نیست با کمک دستگاه‌های اجرایی، برای حل آنها، چاره اندیشی کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سفر به استان قزوین رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان

دریافت 35 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با حدود هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های دستگاه قضائی استان هرمزگان دیدار کرد.

کد خبر 6094910

دیگر خبرها

  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟