Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@23:52:04 GMT

روزهای سخت بی‌پولی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۳۱۶

روزهای سخت بی‌پولی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، پرسپولیسی‌ها یک حرف مشترک دارند و آن این است؛ ما قهرمان لیگ‌برتر شده‌ایم و به فینال آسیا هم رفتیم، چرا نباید پول‌هایمان پرداخت شود؟

سیدجلال حسینی کاپیتان قرمزها از جمله کسانی است که تلاش کرده تا حرف تیم را به مدیریت منتقل کند و هنوز میزان پرداختی باشگاه برای تسویه حساب بازیکنان در فصل گذشته به ۱۰۰ درصد نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یکی از مدیران این باشگاه به جام‌جم می‌گوید: «در حال حاضر بدون آپشن‌های قراردادها باشگاه باید معادل ۳۰‌درصد دستمزد بازیکنان در فصل گذشته را بپردازد. اگر آپشن‌ها را حساب کنیم، رقم به ۵۰ درصد می‌رسد.»  نباید این نکته را فراموش کرد که رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس به نسبت تیم همشهری یعنی استقلال کمتر بوده است. به عنوان مثال سیدجلال حسینی کاپیتان اول قرمزها قراردادی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد. امید عالیشاه قراردادی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی امضا کرد. گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس ترابی و امیری هستند که قرارداد
هر یک ۴ میلیارد تومان است. در قراردادها اینطور محاسبه شده که آپشن قهرمانی، ۱۰ درصد رقم کل قرارداد است. بنابراین مثلا سیدجلال ۱۷۰ میلیون نصیبش می‌شود و یکی مثل امیری ۴۰۰ میلیون تومان. حضور در فینال آسیا هم بعضی از آپشن‌های بازیکنان را فعال کرده است. خبرهای رسیده از داخل تیم حکایت از آن دارد بازیکنان فعلا به خاطر بازی با الهلال سکوت کرده و مصاحبه‌ای انجام نداده‌اند ولی اگر تا آن زمان شرایط بهتر نشود به احتمال زیاد پس از این مسابقه سکوت خود را می‌شکنند و مصاحبه‌هایی توفانی می‌کنند.
 ناراحتی از سمیعی
جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس گویا به بازیکنان قول داده بود در ۱۵ شهریور دستمزد آنها را پرداخت کند اما  مدیرعامل پرسپولیس وقتی متوجه شد امکان پرداختی ندارد، تصمیم گرفت استعفا دهد. در این بین ابراهیم شکوری معاون اجرایی قرمزها هم برای آن‌که ترکش‌های این بدهی بزرگ، به او اصابت نکند تصمیم گرفت کنار بکشد. هر چند حالا او بدش نمی‌آید خبیری مسؤول سابق قرمزها، عضوی از هیات مدیره پرسپولیس باشد. بازیکنان و البته کادر فنی از سمیعی دلخور هستند و معتقدند او برای گرفتن پول‌شان مبارزه نکرد و ترجیح داد برود.
 فوتبالی‌ها در هیات مدیره
ترکیب اعضای هیات مدیره قرمزها هنوز مشخص نشده است ولی وزیر جدید ورزش در تلاش است تا در اولین اقدام، اعضا را معرفی کند. در این بین سه چهره پرسپولیسی هم برای حضور در باشگاه کاندیدا شده‌اند. علی پروین، محمد پنجعلی و بیژن ذوالفقارنسب این سه نفر هستند. پروین که در مصاحبه‌ای گفت هیات مدیره یعنی کشک اما ذوالفقارنسب و پنجعلی شانس خوبی برای حضور در هیات مدیره دارند. این مساله البته باب میل بازیکنان نبوده چراکه می‌گویند به لحاظ فنی تیم مشکلی ندارد، بلکه مشکل آنها پول است و باید اعضای هیات مدیره کسانی باشند که برای باشگاه درآمدزایی کنند. در هر صورت وضعیت مالی قرمزها هم مثل استقلال خوب نیست. آنها می‌گویند اگر سکوت کرده‌اند تنها و تنها به خاطر بازی با الهلال است اما اگر بعد از این بازی اگر پول نرسد، سکوت‌شان
 را می‌شکنند.
 در انتظار اسپانسر
در حال حاضر باشگاه اسپانسر ندارد. قرار بود اسپانسر قبلی ۱۲۰ میلیارد برای فصل جدید بدهد ولی وقتی چک اول آنها برگشت خورد، باشگاه تصمیم گرفت قرارداد را فسخ کند. در حال حاضر قرمزها به دنبال اسپانسر جدید هستند ولی بی‌شک باید منتظر بمانند تا مدیرعامل و هیات مدیره جدید روی کار بیایند.



پرسپولیسی‌ها شارژ مالی شدند
باشگاه پرسپولیس پس از تامین منابع مالی لازم، دیروز ۴۰ درصد مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم را به حسابشان واریز کرد. پرسپولیسی‌ها از فصل گذشته حدود ۲۵ درصد از اصل قرارداد به علاوه آپشن‌ها را طلبکار بودند که حالا ۴۰ درصد از طلب خود را دریافت کردند. در شرایطی که پرسپولیس قرارداد خود را با کارگزارش فسخ  کرده و هنوز اسپانسر جدیدی جذب نکرده، گفته می‌شود منابع مالی فوق با تلاش صدری فراهم شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران هیات مدیره آپشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 848850 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران