Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ با عناوین مختلف برای رفع مشکل و مطالبات روستای انارور ازجمله «درباره ساخت و سازهای غیرمجاز انارور»، دکل‌های برق «انارور» جمع و زیرزمینی شود ، مجلس به مشکلات روستای انارور ورود کند و حتی «گلایه از خبرگزاری فارس مازندران»  و همچنین دو کمپین پرامضا در سامانه فارس‌من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس مازندران نیز با توجه به اینکه مردم روستای انارور شهرستان نوشهر در مطالبه‌های مختلف درخواست حل مشکلات روستا را داشتند از اجرای طرح هادی گرفته تا جمع‌آوری دکل‌های برق و سایر که پس از ثبت سوژه در سامانه فارس من، خبرگزاری فارس مازندران پیگیری‌های لازم را در ارتباط با مطالبات مردم این روستا را انجام داد و مصاحبه‌های را از متولیان شهرستان برای درخواست مردم انجام و منتشر شده است.

در پیگیری‌های انجام شده از بخشدار و مسؤولان شهرستانی حل همه مسائل به اعتبارات کلان گره خورد به همین دلیل خبرگزاری فارس برای پیگیری رفع مشکلات موضوع را از طریق نماینده مجلس با توجه به ثبت سوژه‌ای در این راستا دنبال کرد.

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در آخرین پیگیری در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در راستای پیگیری برای حل مشکلات این روستا، بازدید از روستاهای منطقه را در دستور کار قرار داده و انارور هم با توجه به شرایط خاص خود و براساس اولویت‌بندی در لیست بازدیدها قرار گرفت و بالاخره قرعه به‌نام این روستا افتاد، قرعه‌ای که پیگیری آن و حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برای رایزنی در ارتباط با حل مشکلات ماه‌ها به طول انجامید.

محمدعلی محسنی‌بندپی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس در جلسه رفع مشکلات روستای انارور با حضور در این روستا به مطالبه‌گری خوب شورا و دهیار روستاهای سنگسرا و انارور اشاره کرد و افزود: شورای این دوره برای رفع مشکلات زمین فوتبال اسناد و مدارک ۲۱ سال پیش را جمع‌آوری و در اختیار فرماندار و بخشدار قرار دادند.

وی با بیان اینکه آب و راه مشکل همه روستاها است، اظهار کرد: آب، جاده‌ها، طرح هادی و اینترنت به‌واسطه رشد و تکامل تکنولوژی در زندگی انسان‌ها از نیازهای اساسی برای آسایش مردم محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی امسال بودجه خوبی را برای آب و راه به استان‌ها اختصاص داده است، اضافه کرد: همچنین فرمانداران سه شهرستان در کمیته‌های برنامه‌ریزی بیشترین اعتبارات را به این حوزه‌ها اختصاص دادند.

محسنی‌بندپی با تاکید بر اینکه امسال هیچ کلنگی بر زمین زده نشد و سعی داریم کارهای نیمه‌کاره را پایان برسانیم، خطاب به مسؤولان مربوطه در رابطه با طرح هادی روستایی، خاطرنشان کرد: اگر از طرح هادی به عنوان ابزاری برای درآمد روستاییان استفاده می‌کنید کار اشتباه و درآمد ناپایداری است.

وی با بیان اینکه به جای فروش زمین‌ها و درآمد از طریق ساخت‌وساز به درآمد پایدار برای روستا برسید، گفت: با توجه به ظرفیت منطقه در گردشگری با جذب سرمایه‌گذار به درآمد پایدار در این زمینه بپردازیم.

سعید یزدانی فرماندار نوشهر در رابطه با زمین فوتبال گفت: طی مکاتبه‌های ارسالی فرماندار، بخشدار به منابع طبیعی درخواست واگذاری زمین به این اهالی اقدام شد.

وی به نقل و انتقالات اسناد اشاره کرد و افزود: تمامی نقل و انتقالات ثبت اسناد با استعلام دهیار انجام می شود.

فرماندار نوشهر به افزایش بافت روستا اشاره و اظهار کرد: دوره زمانی افزایش بافت روستای سنگسرا تمام نشده و مشمول ۱۰ سال نمی‌شود و این قابل پذیرش نیست و همچنین به گفته رئیس بنیاد مسکن شهرستان نوشهر در سال ۱۴۰۱ روستای انارور در ردیف پروژه‌های اجرای طرح قرار خواهد داد.

این مسؤول به مطالبه دیگر از اهالی روستای انارور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در جلسه شورای ترافیک یک بریدگی بسته شد و مصوب شد که یک دوربرگردان استاندارد در این حومه انجام شود که پیمانکار برای این کار با تاخیر هنوز مراجعه نکرده است.

یزدانی به پروژه آب و همچنین رفع گل آلود بودن آب در مواقع بارندگی اشاره کرد و افزود: با تخصیص بودجه یک میلیاردی و احداث مخزن هزار متر مکعبی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستا اشاره کرد و افزود: با اعلام آمادگی دهیار و مشارکت مردم تعویض سیم با کابل های خودنگهدار در اسرع وقت برای فشار ضعیف در روستاها و مشارکت مالی دهیاری در این زمینه انجام خواهد گرفت.

رئیس شورای روستای انارور  نیز در این جلسه گفت: روستای انارور با یک‌هزار و ۸۹۶ نفر بومی و ۳هزار ۲۰۰ نفر غیربومی دارای ۳۷۰ هکتار بافت روستایی است که مطالبات این مردم شامل آسفالت، افزایش بافت، ورودی روستا، حریم‌راه، گل آلود بودن آب آشامیدنی هنگام بارندگی، سالن ورزشی، رفع مشکل دکل‌های برق  بوده است.

به گزارش فارس، در راس حل مشکلات اهالی روستای انارور بحث آسفالت روستا و نصب کابل‌های برق به‌صورت زیرزمینی در اولویت قرار دارد که به اجرای طرح هادی و یا اعتبارات گره خورد بود و امیدواریم با حضور مسؤولان و پیگیری‌های آنان شاهد رفع مشکلات این روستا باشیم البته پیگیری‌های خبرنگار فارس برای پایان دادن به مشکل اهالی این روستا کماکان در حال انجام و رایزنی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدعلی محسنی بندپی چالوس و کلاردشت در مجلس خبرگزاری فارس روستای انارور رفع مشکلات حل مشکلات طرح هادی رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شورای روستا نهاد مردمی که برای آبادانی و‌پیشرفت روستا با حمایت اهالی آن منطقه تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران