Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: پیگیر طرح گردشگری قنات قصبه و ساخت هتل  برای شهرستان گناباد هستیم و برای قنات قصبه کد اختصاصی از جهاد کشاورزی گرفته‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، محمدعلی نبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی در مراسم رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گناباد اظهار داشت: بیش از 18 ماه از کرونا می‌گذرد و خسارت های زیادی به بخش های مختلف بخصوص اقتصاد وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم و دولت‌ها در شرایط کرونا به سختی افتاده‌اند و در بحران‌هایی که شکل می‌گیرد همدلی و همراهی نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ابتکاری که رهبری برای مواسات شکل دادند کاری ارزشمند در کنار کار دولت‌ها بوده است اما این ابتکار اجتماعی و مردمی کردن مبارزه با کرونا که برگرفته از سنت حضرت رسول(ص) است، اولین رزمایش توسط پیامبر اعظم شکل گرفت و انصار را جزئی از زندگی خود دانستند و هزینه‌های خود را تقسیم کردند.

نبی پور عنوان‌کرد: انفاق از مازاد اموال انجام می‌شود اما مواسات از آن چیزی است که بین برادر دینی تقسیم می‌شود که در طول این 18 ماه اتفاقات بزرگی در راستای مواسات و همدلی رقم زده است.

پیگیر طرح گردشگری قنات قصبه هستم

محمد صفایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهارداشت: در کشور ظرفیت بی‌بدیلی داریم که در بحران‌ها از آن استفاده می‌کنیم و آن ظرفیت اجتماعی مردمی است. 

وی با بیان این مطلب که پیگیر طرح گردشگری قنات قصبه و ساخت هتل  برای شهرستان گناباد هستیم افزود: برای قنات قصبه کد اختصاصی از جهاد کشاورزی گرفته ایم که امیدواریم آبادتر و پر رونق تر شود.

خشکسالی روند مهاجرت به شهر را در گناباد افزایش داد+ تصاویرواکنش نماینده مردم گناباد به خبر تسنیم/ واکسن مورد نیاز گناباد به‌زودی تأمین می‌شود‌مصائب قطعی آب در شهرستان گناباد/ مشترکین 60 میلیارد ریال بدهکارند
 
صفایی گفت: در دولت نهم توجه ویژه‌ای به ساخت و سازهای فرهنگی بود مانند مصلی‌ها و ردیف بودجه اعتباری برای ان تعریف می‌شد که امیدواریم در دولت سیزدهم نیز شاهد شکوفایی ساخت و سازها و فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

گفتنی است در این مراسم 500 بسته معیشتی و کپسول اکسیژن به ارزش 70 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع و پروژه ساخت استاد سرای حوزه علمیه گناباد آغاز شد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرستان گناباد قنات قصبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد اظهار کرد: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه افراد مرتبط در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6089219

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است