Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع محمد عارضه، یکی از شش اسیر تونل آزادی اعلام کرد، شش اسیری که اقدام به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع کرده بودند و مجدداً توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شدند، در معرض شرایط بازداشت بسیار سخت و غیرانسانی قرار دارند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، خالد محاجنه، وکیل مدافع محمد عارضه خاطرنشان کرد، این شش اسیر فلسطینی زمان را نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب و روز را نمی‌شناسند و شبانه روز تحت تحقیق و بازجویی مداوم افسران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وی در ادامه افزود، از زمان بازداشت آنها تا امروز نیروهای رژیم اشغالگر به آنها اجازه تعویض لباس را نداده‌اند و از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی خود که باید اسرا از آن برخوردار باشند، محروم هستند و از زمان بازداشت،  در سلول انفرادی قرار دارند.
دادگاه رژیم صهیونیستی پیشتر بازداشت این شش اسیر و همچنین پنج اسیر دیگر را تمدید کرد که اشغالگران مدعی هستند که این پنج تن به شش اسیر فلسطینی کمک کردند و بر عملیات فرار آنها از زندان سرپوش گذاشتند.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع‌بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی این رژیم سست و رخنه‌پذیر است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چند روز پس از این عملیات اعلام کردند که آنها را مجددا بازداشت کرده‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شش اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند