Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@07:24:22 GMT

بیوگرافی بهاره افشاری ، از مزون لباس تا ازدواج

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۱۸۶۱

‍‍‍‍‍‍

بهاره افشاری یکی از بازیگران خوب ایرانی است. بازیگری تنها کار او نیست، بلکه بهاره افشاری یک طراح لباس نیز هست. بهاره افشاری از بازی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید. این مطلب بیوگرافی کامل بهاره افشاری از زندگی شخصی تا فعالیت‌های هنری اوست.

مطلب بیوگرافی بهاره افشاری همواره در حال تکمیل شدن است، می‌توانید آن را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آپدیت‌های آن مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شما با عضویت در سیستم پوش نوتیفیکیشن سایت ما می‌توانید از تکمیل شدن این مطلب و سایر مطالب مشابه مطلع شوید.

راهنمای مطالعه بیوگرافی بهاره افشاری

خلاصه بیوگرافی دوران کودکی طراحی لباس مزون لباس ورود به بازیگری شهرت تجربه کارگردانی

 

خلاصه بیوگرافی بهاره افشاری نام ونام خانوادگی: بهاره افشاری زمینه فعالیت: هنرپیشگی ، طراحی لباس تولید: ۴ تیر ۱۳۶۳ شاهرود ملیت: ایران قد: ۱۷۰ سانتی متر

بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.وی عضو یک خانواده 4 نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

 

تصاویر دوران کودکی بهاره افشاری

بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

در ادامه بخوانید: بهاره افشاری و برادرش در دل طبیعت + عکس

او درباره خانواده خود می‌گوید که من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم ، بیشتر خاطرات من و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست ، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم

  طراحی لباس توسط بهاره افشاری

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

در ادامه بخوانید: تیپ تابستونی بهاره افشاری + عکس

پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدلهای لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودمدوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر می شد؛ بنابر این معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم.

 

مزون لباس بهاره افشاری

بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد. او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 وقتی 20 ساله بود توسط مجله چلچراغ لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت.

در ادامه بخوانید: استایل جنجالی بهاره افشاری + عکس

ورود بهاره افشاری به بازیگری

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.

خانوم افشاری طراح لباسی که مزون داشته و با برگزاری شو های لباس تعداد زیادی از بازیگران را مشتری خود کرده بود.با همین رفت و امد بازیگران به مزون وی پایش به عرصه هنری باز شد اولین بار در 18 سالگی تجربه حضور خیلی کوتاه دریک سریال را بدست آورد.

4ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ به‌ همکاری‌ کند تا در جدیدترین‌ ساخته‌ اش‌ که‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ است‌ به‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.وی در این‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ میکند و پس‌ از آن‌ یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او را رقم‌ زد. نقش‌ فرشته‌ برای‌ او به‌ قدری‌ خاص‌ بود که‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌ را بپذیرد.

شهرت بهاره افشاری

وی در سال 84 با بازی در سریال او یک فرشته بود توانست به خوبی شناخته شود . او در این سریال نقش شیطان را ایفا میکرد. او در مجموعه فاصله ها در سال 89 هم خوش درخشید.

در ادامه بخوانید: بهاره افشاری با صورتی شیطان طوری + عکس

تجربه کارگردانی بهاره افشاری

او برای اولین بار کارگردانی یک مستند را بر عهده داشت و در تیر ماه ۱۳۹۷ نیز اکران شد. مستند وی که سریک نام دارد، درباره ی اسبی به همین نام است و متعلق به سردار آزمون، فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.در این فیلم رابطه عاطفی سردار و اسبش به نمایش کشیده شده و سکانس پایانی آن در روسیه ساخته شده است.این اسب همان اسبی است که سردار آزمون فوتبالیست مشهور روی آن تعصب زیادی دارد و با آن در کورس های سوارکاری حاضر می شود. سریک در حال حاضر به عنوان یکی از پرافتخار ترین اسب های ایرانی به حساب می آید و به سرعت و چابکی معروف است.

تیزر مستند سریک به کارگردانی بهاره افشاری

 

این مطلب در حال تکمیل است. می‌توانید آن را ذخیره کنید تا از تغییرات آن مطلع شوید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج بهاره افشاری کودکی بهاره افشاری ادامه بخوانید طراحی لباس طراح لباس مزون لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898944

دیگر خبرها

  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب آزمون سراسری در استان بوشهر
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس