Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج اله راد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیمه نخست امسال بیش از ۳ هزار نفر از آموزش های مهارتی بخش دولتی و  ۲ هزار و ۹۸۱ نفر در مراکز بخش خصوصی و آزاد در رشته های مختلف مهارت های فنی را فرا گرفتند.

وی با اشاره به اشاره به اینکه در این مدت سه هزار و ۷۸۸ نفر  در بخش دولتی استان آموزش مهارتی را فراگرفتند افزود: ۲  هزار و ۲۵ نفر در مراکز ثابت، ۱۶۶ نفر در کارگاه های سیار شهری، ۲۵۱ نفر در پادگان، ۲۱۷ در محیط کار واقعی، ۳۲۸ نفر در کارگاه های روستایی، ۴۷ نفر در بخش عشایری،  ۲۱۷ نفر در صنایع از آموزشهای فنی و حرفه ای بخش دولتی بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد افزود: بر اساس مصوبه ستاد  پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کرونا در استان، مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان  چند ماه تعطیل بوده و بخش کمی از آموزش ها بصورت مجازی انجام گرفت.

مهارت آموزی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در آموزشگاه های آزاد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از مهارت آموزی ۲ هزار و ۹۸۱ نفر دوره در  نمیه نخست امسال در بخش خصوصی استان خبر داد و اظهار داشت در این استان ۱۷۶ آموزشگاه آزاد فعالیت دارد که از این تعداد ۱۱۳ آموزشگاه مختص بانوان، ۱۴ آموزشگاه مختص آقایان و ۵۰ آموزشگاه 2 منظوره است.

بر اساس این گزارش اکنون هشت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در ۶ شهرستان استان شامل بجنورد، مانه و سملقان،جاجرم، اسفراین، شیروان و فاروج در حال بهره برداری است.  

برچسب‌ها بجنورد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بجنورد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خراسان شمالی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی