Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر پیش بینی شدن بودجه لازم برای اصلاح قانون سربازی گفت: مهم‌ترین حسن این طرح، تأمین شدن بودجه آن است و برای همین می‌گویم این اتفاق، شدنی است. مرکز پژوهش‌های و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز بر این موضوع صحه گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیشتر ستاد کل نیروهای مسلح از من به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد که تبرئه شدم. 

وی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل اینکه در مورد سربازی اظهار نظر داشتم، شکایت کرد اما من هم بر اساس وظایف قانونی‌ نمایندگی‌ام عمل کردم، زیرا صلاح قانون از وظایف ماست.

بیشتر بخوانید

 جوانان منتظر یک برنامه جدید در حوزه خدمت سربازی هستند/ باید سربازان را درک کنیم

ابوترابی اظهار کرد: بارها با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح جلسه داشتم و به نظرم هنوز متوجه اصل این طرح نشده‌اند و با آن مخالف هستند. ما هم هنوز نمی‌دانیم و متوجه نشدیم دلیل این مخالفت‌ها چیست؟ بالاخره نمی‌دانم چه باید کرد اما فعلاً در ظاهر باید سکوت کنیم، علی‌رغم اینکه ورود به این موضوع، حق و وظیفه ماست. 

این نماینده مجلس گفت: البته پیگیری‌هایم را ادامه می‌دهم و جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح خواهیم داشت. توافقاتی برای تداوم این جلسات شده که تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم مرکز پژوهشها سرباز وظیفه سربازی ستاد کل نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است