Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:48:25 GMT

امید مردم به آینده با حرف محقق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۲۵۱۱

امید مردم به آینده با حرف محقق نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای ظهر پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: امید مردم با حرف افزایش نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه امید مردم با عمل افزایش خواهد یافت عنوان کرد: همراهی و هماهنگی بی نظیری بین سه قوه ایجاد شده و تعداد جلسات شکل گرفته بین این سه قوه در سه ماه اخیر بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه با کمک خواستن از مردم و توجه به نظرات مردم باید در دستور کار قرار بگیرد اضافه کرد: امیدآفرینی و عزت بخشی و رفع مشکلات مردم با همدلی و همراهی همگانی و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و احترام به نظرات مردم و همچنین تشکیل کارگروه‌هایی که یک پایه آن مردم هستند می‌توان مشکلات را کاهش داد.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با بیان اینکه ۲۰ درصد از پرونده‌های دستگاه قضا مربوط به خانواده است تصریح کرد: حل این مسائل با همراهی مردم و اقشار ممکن است و نمی‌توان صرفاً به قانون و اهرم‌های قانونی تکیه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائلی که حتماً باید خانواده‌ها و خانم‌ها در نظر بگیرند، آشنایی این جامعه به مسائل حقوقی است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان قزوین تاکید کرد: باید در داخل استان با بسیج کردن همین ظرفیت‌های بزرگ به دنبال رفع این مشکلات باشیم.

وی با اشاره به تعطیلی برخی واحدهای صنعتی در استان گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که داریم هیچ واحد اقتصادی نه تنها نباید تعطیل شود بلکه حتی از ظرفیت اسمی تولید آنها نیز نباید کم شود.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: استاندار با تشکیل کارگروهی باید دلایل تعطیلی را احصاء کند، در صورتی که دستگاه قضا می‌تواند به رفع این مشکلات کمک کند بدون شک در کنار دستگاه اجرایی خواهیم بود.

کد خبر 5316917

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای قزوین مشکلات معیشتی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا مرز مهران بوشهر هفته دفاع مقدس علامه حسن زاده آملی عکس استانها آمار کرونا واکسن کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام خراسان رضوی دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید