Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرگروه هنری هومهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گروه هومهر به دعوت سرکنسولگری ایران در استانبول برای شب اربعین به شهر ازمیر دعوت شده بود که این برنامه طبق هماهنگی انجام شده برگزار و با استقبال خوب ایرانیان و شیعیان ترکیه روبرو شد.

 مهدی جلالی افزود: در حالی که گروه فقط برای یک اجرا به ترکیه سفر کرده بود پس از اجرای ازمیر، سرکنسولگری ایران در استانبول از گروه هومهر برای اجرای آیین پایان صفر در استانبول دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های انجام شده گروه به استانبول رسید تا در سالن آمفی تئاتر امام رضا (ع) سرکنسولگری ایران در استانبول آیین نمایشی تجلی حقیقت را اجرا کند.

جلالی ادامه داد: در پایان برگزاری آیین نمایشی تجلی حقیقت ویژه ایام اربعین که در سرکنسولگری ایران در استانبول برگزار شد هنرمندان بوشهری گروه بین المللی فرهنگی و هنری هومهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در این آیین جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول و حجت الاسلام فرید اصل نماینده مقام معظم رهبری در استانبول با اهدای لوح تقدیر از هنرمندان بوشهری گروه فرهنگی و هنری هومهر تجلیل کردند.

جلالی اظهارداشت: گروه فرهنگی هنری هومهر در سفر به ترکیه علاوه بر اجرای نمایش تجلی حقیقت در ازمیر، مجدد به درخواست شماری از ایرانیان ساکن استانبول، این ویژه برنامه را در سالن آمفی تئاتر امام رضا (ع) سرکنسولگری ایران در استانبول برگزار کرد.

وی عنوان کرد: گروه هومهر برای سفر به ترکیه متحمل سختی‌های زیادی شد اما عباس جمشیدی فرماندار بوشهر، دکتر فاطمه کرم پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالرحمن برزگر زاده رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر در این مسیر صمیمانه با گروه همکاری کردند که این نوع نگاه ویژه آنها قابل تقدیر است.

برچسب‌ها بوشهر استانبول نمایش اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانبول نمایش بوشهر استانبول نمایش اربعین سرکنسولگری ایران در استانبول هنری هومهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر

ایسنا/بوشهر ۱۹ شبکه رسانه  بین‌المللی در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بوشهر حضور خواهند داشت.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: رسانه‌های مهم  کشورهای ترکیه، افغانستان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، امارات متحده عربی، قطر،انگلیس و آمریکا در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در بوشهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و شاعران مطرح ایرانی و مدیران شبکه‌ها و خبرگزاری  داخلی و نیز چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو در این برنامه‌ها خبرداد.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه بازدید از مکان‌های رویدادهای تاریخ مقاومت از کنسولگری سابق انگلیس در بوشهر آغاز و سپس عمارت امیریه، مجلسی ومسجدآل عصفور، قبرژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر، ساحل ریشهر(محل نبرداحمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و همچنین موزه ملی خلیج‌فارس (دوره عیلامیان پیش از اسلام در بوشهر) خاتمه پیدا می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، برنامه روز دوشنبه را شامل حضور در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دیگر  شامل شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادرمهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام  در این دو روزه توسط چهره‌های مطرح کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد