Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:56:37 GMT

رای پرونده پرسپولیس - النصر؛ امروز اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۲۶۷۲

رای پرونده پرسپولیس - النصر؛ امروز اعلام می‌شود

تیم فوتبال النصر عربستان، حریف پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز منتظر رای شکایتش است.

به گزارش ایمنا، النصر عربستان که بیخیال شکایت خود از پرسپولیس نشده است، در انتظار رأیی است که گفته می‌شود امروز اعلام نهایی خواهد شد. بعد از نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در ضربات پنالتی نماینده عربستان را شکست دهند، این تیم با طرح شکایتی از پرسپولیس به دنبال اثبات ادعایی بوده که تا امروز بی نتیجه مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر با این ادعا که پرسپولیس بعد از محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی با بازیکنان جدید به توافق دست یافته و نفرات تازه وارد این تیم در آن مقطع به عنوان بازیکن غیرمجاز در لیگ قهرمانان سرخپوشان را همراهی کرده‌اند، خواهان احقاق حق خود شد. با این حال بعد از چند مرحله شکایت بی‌نتیجه از پرسپولیس که در رده‌های مختلف کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا و فیفا منجر به صدور رأی به سود النصر نشده است، چندی پیش جلسه نهایی بین نمایندگان حقوقی دو تیم و CAS به انجام رسید. همان مقطع البته معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که ادعاهای وکلای النصر با پاسخ روشنی از سوی این باشگاه همراه بود و همگی آن‌ها رد شده است. از سویی دیگر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اعلام این موضوع که النصری‌ها به دنبال ارائه ادعاهای جدیدی در رابطه با بازی نیمه‌نهایی بودند، از رد آن توسط فیفا خبر داد. اکنون گفته می‌شود قرار است رأی نهایی مربوط به این پرونده، امروز یا فردا به بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود و این موضوع بعد از نزدیک به یک سال تمام می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

کد خبر 525745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس النصر عربستان پرسپولیس ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران برگزار خواهند شد.

 لیگ برتر ایران

هوادار - صنعت نفت آبادان
ساعت ۱۷:۰۰

لیگ برتر ایران

تراکتور - استقلال
ساعت ۱۷:۰۰
شبکه سه

لیگ برتر ایران

مس رفسنجان - گل گهر
ساعت ۱۷:۴۵

لیگ برتر ایران

ذوب آهن - نساجی
ساعت ۱۸:۰۰

لیگ برتر ایران

استقلال خوزستان - ملوان
ساعت ۱۸:۱۵

لیگ برتر ایران

آلومینیوم اراک - فولاد
ساعت ۱۸:۱۵

لیگ برتر ایران

پرسپولیس - سپاهان

ساعت ۱۹:۰۰
شبکه سه

نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان

النصر - الخلیج
ساعت ۲۱:۳۰

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دورتموند - پاری سن ژرمن
ساعت ۲۲:۳۰
شبکه سه

منبع: خبرورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد