Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان البرز با تشدید اقدامات گشت زنی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- کرج به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده و مواد خوراکی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۵ میلیارد ریال برآوردشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۳۷ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از قاچاقچیان، قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی را با یک دستگاه خودرو پراید به قزوین دارد، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، خودروی حامل مواد مخدر را در یکی از محور‌های ارتباطی قزوین متوقف و راننده آن را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به کشف ۳۷ کیلو حشیش در این عملیات مشترک، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کشف مکمل‌های دارویی قاچاق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی مکمل‌های دارویی قاچاق در یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان آبیک، مأموران انتظامی پاسگاه کوندج پس از هماهنگی قضائی لازم به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو و اداره کل بازرسی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ بهروز لامعی افزود: در بازرسی از محل توسط ماموران ۶۷۸ کارتن مکمل دارویی و مولتی ویتامین خارجی فاقد مدارک ثبتی گمرکی کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: متهم به همراه اقلام کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

ناکامی قاچاقچی لباس و کشف ۴۵۰ ثوب البسه خارجی

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان با هدف پیشگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین- زنجانرا در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در حین کنترل خودروها، یک دستگاه سواری پراید به محض مشاهده ماموران، با حرکت خلاف جهت اتوبان و سرعت بالا قصد فرار از کحا را داشت که بلافاصله اکیپ خودرویی مستقر در محل اقدام به تعقیب خودرو مذکور کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان داشت: ماموران بلافاصله پس از تعقیب و گریز خودرو به ناچار برای جلوگیری از آسیب به سایر رانندگاه در حال نردد در اتوبان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سواری پراید را متوقف و در اقدامی قاطع پس از مقاومت و تمرد راننده نسبت به ماموران او را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها برای رونق کسب کار و ایجاد اشتغال هموطنان در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو ۴۵۰ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن‌ها حدود ۶۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن