Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های رییس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس اشاره به مشکلات عدیده باشگاه در شرایط کنونی دارد ولی با این حال بازهم سعی در تزریق امیدواری به هواداران این تیم دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی خودش صحبت‌هایی در پاسخ به مسائل روز این باشگاه مطرح کرد و خبرهای مهمی داد که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

 

برنامه ریزی برای قهرمانی ششم

باشگاه پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج فصل اخیر فوتبال کشور به دنبال تکرار آن برای ششمین بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عناوین با افراد مختلف در کادر مدیریتی و فنی به دست آمده و حالا مسئولان باشگاه در صدد تکرار آن برای بار ششم هستند و در این راه برنامه‌‌ریزی‌هایی انجام شده که مهم‌ترین آن بستن یک تیم قدرتمند و فراهم کردن شرایط مد نظر یحیی گل محمدی به عنوان نفر اول تیم است. گل‌محمدی توانسته به دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و یک صعود به فینال آسیا اعتماد پرسپولیسی‌ها را به طور کامل جلب کند.

 

معضل بزرگی به نام کالدرون

گابریل کالدرون حضور کوتاه‌مدتی روی نیمکت پرسپولیس داشت ولی تبعات آن همچنان دامن‌گیر پرسپولیس است. باشگاه در حالیکه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند نتوانسته از وکیل کالدرون بابت پرداخت مطالباتش فرصت بگیرد و از همین رو دردسر بسته بودن پنجره گریبانگیر این تیم شده است و هنوز هم باشگاه موفق نشده است این مشکل را برطرف کند. 

 

بی‌نیاز از پنجره باز

به گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس این باشگاه اهداف نقل و انتقالاتی خودش را به دست آورده و دیگر نیازی به حذف و اضافه بازیکن به فهرستش ندارد و از همین رو بسته بودن پنجره باشگاه در این مقطع ضربه‌ای به پرسپولیس نمی‌زند. با توجه به قوانین فیفا این صحبت‌ها می‌تواند تبعاتی برای سرخپوشان داشته باشد چرا که با علم به خطر بسته شدن پنجره به جای اقدام برای رفع مشکل در صدد جذب سریعتر بازیکنان مورد نیاز بودند و به نوعی قوانین را دور زدند.

 

مجوز حرفه‌ای و دست نیاز به سوی سایرین

طبق گفته‌های مجید صدری، باشگاه پرسپولیس تا کنون نتوانسته موانع کسب مجوز حرفه‌ای را برطرف کند و با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به مدیریت‌های قبلی است دست نیاز به سوی ارگان‌های بالاتر برای رفع این مشکل دراز شده است. کسب مجوز حرفه‌ای هم یک موضوع مهم در باشگاه پرسپولیس است و باید هرچه زودتر به آن رسیدگی شود تا مشکلی برای این باشگاه ایجاد نشود.

 

بدهی مالیاتی، بدهی به آژانس هواپیمایی و مسدود شدن حساب باشگاه

حساب باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مسدود است و دلیل آن هم بدهی سنگین مالیاتی انباشت شده سال‌های مختلف است که به گفته صدری تا حد زیادی آن را کاهش داده‌اند ولی همچنان مبلغ سنگینی است و مشکل جدی محسوب می‌شود. صدری در اینجا هم توپ را به زمین مدیران قبلی انداخته است. مشکل دیگر که باعث مسدود شدن حساب باشگاه شده شکایت یک آژانس هواپیمایی است که از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و باید دید باشگاه چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

 

مزایده برای انتخاب کارگزار

پرسپولیس با کارگزار قبلی خود قطع همکاری کرده و در صدد برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار جدید است. موضوع مهمی که می‌تواند بسیاری از مشکلات باشگاه را برطرف کند و اگر تصمیم مناسبی در این خصوص گرفته شود بخش عمده مسائل باشگاه برطرف خواهد شد. در این خصوص نشستی میان مدیران باشگاه برگزار شده و مدارک آن هم در سامانه مربوطه بارگزاری شده است.

 

بازی با الهلال و حضور دوباره تماشاگران

دیدار حساس و مهم پیش رو با الهلال عربستان یکی از چالش های مهمی است که پرسپولیس در پیش دارد. صدری با اشاره به تدارکات همه جانبه برای حضور قدرتمند در این بازی از تلاش برای گرفتن مجوز حضور تماشاگران این تیم در بازی پیش رو هم صحبت کرد. حضور تماشاگران در این دیدار که مدت هاست بازی تیم محبوبشان را از نزدیک ندیدند خبر خوبی خواهد بود، هرچند که تعداد کمی شرایط سفر به عربستان برای دیدن این بازی از نزدیک را داشته باشند. 

 

وضعیت پرداختی ها

روز گذشته تمرین تیم پرسپولیس به دلیل اعتراض بازیکنان به دریافتی ها نیمه‌کاره ماند و پس از آن خبر رسید با پرداخت ۴۰ درصد مطالبات بازیکنان، رقم فصل گذشته آنها تسویه شده و صدری وعده داده تا پایان مهرماه پیش پرداخت فصل جدید هم به حساب بازیکنان واریز شود تا با روحیه خوبی عازم مسابقات شوند.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مجید صدری باشگاه پرسپولیس حساب باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران