Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:31:08 GMT

تجهیزات پیست بین المللی دیزین به روز رسانی شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۲۷۸۷

تجهیزات پیست بین المللی دیزین به روز رسانی شد

صادق کلهر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: استاندارد سازی پیست از ماه های گذشته برای شروعی خوب آغاز شد و این آمادگی وجود دارد که پس از گرفتن تاییدیه های سازمان استاندارد پیست بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه با شروع بارش برف پیست بازگشایی می شود اظهار داشت:پیش بینی بر این است که شروع برف از آذر ماه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلهر ادامه داد: با استاندارد سازی پیست این نوید برای تمام مردم و ورزشکاران است که بتوانند از تمام تجهیزات پیست بین المللی دیزین استفاده نمایند.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

برچسب‌ها البرز سازمان ملی استاندارد ایران وزارت ورزش و جوانان پیست دیزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سازمان ملی استاندارد ایران وزارت ورزش و جوانان البرز سازمان ملی استاندارد ایران وزارت ورزش و جوانان پیست دیزین پیست بین المللی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • سرمایه گذاری طلای ابشده با پک های جدید و استاندارد
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی