Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته ملی واکسن کرونا گفت: طبق اطلاعات سامانه قرنطینه هوشمند، کسانی که واکسن زده و ناقل کرونا نیستند می‌توانند کسب و کارشان را از سر بگیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

قانعی افزود: بر اساس تلاش‌های ۲ ساله شرکت‌های دانش بنیان در حوزه زیرساخت فناوری اطلاعات هوشمند و مدیریت خوب وزارت کشور، سامانه ای به طور هوشمند تمامی بانک‌های اطلاعاتی تردد‌ها و ورود و خروج به کشور و تمام سامانه‌های اطلاعاتی متصل به آن قادر است به کسانی که واکسن زده و ناقل کرونا نیستند نوید دهد که می توانند کسب و کار را باز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته ملی واکسن کرونا ادامه داد: فعالیت سامانه هوشمند نویدی برای راه اندازی دوباره اقتصاد و مهار کرونا است، برای این اتفاق، تمام نهاد‌های ذیربط مشارکت خواهند داشت.

قانعی گفت: قرار است به طور آزمایشی طی ۲ هفته آینده در قزوین بازگشایی کسب و کار‌ها انجام گیرد چنانچه نتایج موفقیت آمیز بود وارد مرحله کشوری خواهیم شد امیدواریم نتایج این طرح تا ۳ ماه آینده به ستاد ملی کرونا ارائه شود.

عضو کمیته ملی واکسن کرونا افزود: از ویژگی‌های این طرح می توان به بازگشایی کسب و کار‌ها بر اساس اطلاعات سامانه هوشمند و رونق اقتصاد اشاره کرد.

قانعی تصریح کرد: سامانه قرنطینه هوشمند تمام ترددها، کسب و کار، رفت و آمد‌های جاد‌ه ای و…، را به طور هوشمند رصد می کند و این امکان را فراهم می سازد تا فردی که واکسن زده و ناقل کرونا نیست بتواند به ادامه کسب و کار بپردازد.

دیگر نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست و کسی کارتی دریافت نمی کند بلکه بر اساس قدرت‌های این سامانه در کشور‌های پیشرفته، فقط اطلاعات تردد مبادی میان جاد‌ه ای هر فرد ردیابی می شود و در صورتی که فردی واکسن زده باشد و ناقل نباشد اجازه انجام سفر و تردد را دارا خواهد بود فقط اطلاعات آزمایشگاهی و فردی هر شخص در سامانه ثبت خواهد شد و دوربین‌های کنترل و ردیابی مجوز سامانه ای صادر می کنند و چنانچه منعی وجود داشته باشد مجوز تردد صادر نخواهد شد.

برچسب ها: قانعی ، دانش بنیان ، کمیته ملی ، واکسن ، قرنطینه هوشمند ، تزریق ، بازگشایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قانعی دانش بنیان کمیته ملی واکسن قرنطینه هوشمند تزریق بازگشایی قرنطینه هوشمند کمیته ملی واکسن زده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس

مجتبی دهقان پور در اولین نشست شورای کشاورزی استان فارس در سالجاری، بیان کرد: این طرح با هدف شفاف سازی و مدیریت مصرف سوخت و با نصب GPS بر روی ادوات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گفته او؛ چهار شهرستان بیضا، زرقان، سپیدان و لامرد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند و شهرستان‌های فسا، قیروکارزین، جویم و کوار نیز متقاضی اجرای آن هستند.

دهقان پور تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان شهرستان‌های دیگر نیز راغب به اجرای این طرح باشند، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، افزود: با توجه به کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی از سوی ستاد قاچاق کالا و سوخت، امیدوارم با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کنیم نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان