Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران، از پرسنل فرزندان شهید شاغل در آبفای استان تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ با حضور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران ، معاونان و مشاور شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در امور ایثارگران؛ از پرسنل فرزندان شهید شاغل شرکت تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این دیدار مهندس ایمانلو رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت ها و جانفشانی‌های شهدا در راه دفاع از وطن تقدیر و اظهار داشت: امروز فرزندان شهدای شاغل در دستگاه‌ها و ارگان ها، در حقیقت گسترش دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند که به بهترین وجه ممکن باید آرمان شهدا را ادامه دهند.
وی افزود: فرزندان شهدا که سرمایه‌های اصلی شرکت محسوب می شوند نمادی از خدمت صادقانه به مردم هستند چرا که در ماه های گذشته به دلیل خشکسالی و کمبود آب با همکاری این عزیزان و همه همکاران ما کمترین مشکل را در تنش آبی داشتیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه ما در برابر شهدا وظیفه داریم که نام و یاد این بزرگمردان را زنده نگه‌داریم و در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
مهندس ایمانلو خاطرنشان کرد: خواسته شهدا خدمت رسانی بهینه به مردم است و فرهنگ سازمانی نیز باید به این سمت حرکت کند چرا که در این صورت خدا و شهدا هم راضی هستند
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: تکریم شهدا از وظایف همه مردم و آحاد جامعه است.
 وی خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بالاترین افتخار دانست و گفت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که بتوانیم خدمت‌گذار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم
دکتر تقییون افزود: افرادی که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند فرزندان بزرگانی هستند که برای دفاع از اسلام و کشورمان افتخارآفرینی کردند و بی‌شک فرزندان آنان نیز با تأسی به پدران خود راه آنان را در مسیر علم و دانش ادامه می‌دهند.
مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : باید جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران را به درستی بدانیم و بشناسیم و در طول سال از این بزرگواران تجلیل کنیم و به زمان خاصی اختصاص ندهیم.
وی ادامه داد: از توانمدی های فرزندان شهدا در قسمت های مختلف ادارات استفاده شود و اگر قرار باشد از فرزند شهیدی تعریف شود باید با کارش این کار انجام بپذیرد
دکتر تقییون یادآور شد : باید جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران را به درستی بدانیم و بشناسیم و تمام تلاش ما باید این باشد که فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و شهادت را در سطح جامعه و تمام ادارات گسترش دهیم و ببینیم چقدر اثری پذیری داشتند.
گفتنی است در پایان این دیدار مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان شرقی از طرف استاندار با اهدای لوحی از مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان  و مهندس عباسپور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت تجلیل کرد.
ضمنا با اهداء لوح از فرزندان شهید شاغل درشرکت نیز تجلیل به عمل آمد.
 
















 



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آب و فاضلاب مدیرعامل شرکت آب امور ایثارگران شهدا و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی فرزندان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود