Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:57:05 GMT

فیس‌بوک برای فریب سنای آمریکا تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۰۲۹

فیس‌بوک برای فریب سنای آمریکا تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در هفته‌های اخیر مشخص شده که تحقیقات داخلی خود فیس‌بوک هم ثابت می‌کند استفاده از اینستاگرام اثرات روحی و روانی منفی بر جوانان دارد. قرار است در این زمینه یک جلسه استماع داخلی در سنای آمریکا برگزار شود و فیس‌بوک برای خنثی کردن جو منفی بر علیه خود قصد دارد در این جلسه نتایج تحقیقاتی را منتشر کند که حاکی از تأثیرات مثبت اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتی گونه دیوس رئیس واحد امنیت فیس‌بوک در این جلسه جزئیات تلاش‌های فیس‌بوک برای حفاظت از کودکان و نوجوانان را در فضای آنلاین بیان کرده و به نکاتی مانند ایجاد حساب خصوصی پیش فرض برای افراد زیر ۱۶ سال در زمان پیوستن به اینستاگرام اشاره می‌کند.

کارشناسان مستقل می‌گویند اقدامات فیس‌بوک در این زمینه به هیچ وجه کافی و دلسوزانه نیست و این شرکت در هفته‌های گذشته به شدت مورد انتقاد بوده است. بر اساس گزارش نشریه وال استریت ژورنال اینستاگرام خود از اثرات منفی این شبکه اجتماعی بر سلامت روانی کاربران جوان آگاه بوده است.

مارشا بلاک برن عضو جمهوری خواه سنا در این مورد گفته است: فیس‌بوک می‌داند که خدماتش فعالانه به جوانان آسیب می‌زند و خود فیس‌بوک مجموعه‌ای از بررسی‌های عمیق را در مورد استفاده جوانان از اینستاگرام انجام داده است.

کد خبر 5316777

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک برنامه اینستاگرام مجلس سنای آمریکا جوانان حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان گوگل خودروی برقی نوآوری ایرانسل ایالات متحده امریکا فیس بوک همراه اول باتری لیتیومی صنعت خودروسازی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی