Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، روز پنج شنبه در برنامه روی خط خبر شبکه خبر، اظهار داشت: از این پس انسولین قلمی در داروخانه‌های منتخب فقط به بیماران دیابتی که اطلاعات آنها در سامانه مدیریت بیماران نادر ثبت شده باشد، عرضه می‌شود.

وی افزود: در طرح جدید، تحویل انواع انسولین‌های قلمی صرفاً به بیماران ثبت شده در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر (RDA) دارای سهمیه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو گفت: تاکنون ۵۷۰ هزار بیمار دیابتی در سامانه ثبت نام کرده اند و کسانی که هنوز موفق به این کار نشده اند، با مراجعه به مراکز درمانی یا سامانه بیماری‌های نادر می‌توانند اطلاعات خود را وارد کنند.

محمدی با عنوان این مطلب که تعداد بیماران دیابتی نیازمند انسولین قلمی بیش از این تعداد است، افزود: بیمارانی که می‌خواهند انسولین قلمی دریافت کنند، باید در سامانه ثبت نام نمایند.

کد خبر 5316957

منبع: مهر

کلیدواژه: انسولین سازمان غذا و دارو ویروس کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون آمار کرونا سالمندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محدودیت های کرونایی بارداری دانشگاه علوم پزشکی تهران دیابت سازمان بیمه سلامت اهدای خون انسولین قلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت