Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:10:23 GMT

تیم ملی فوتبال پیوند اعضا عازم فرانسه می شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۰۸۱

تیم ملی فوتبال پیوند اعضا عازم فرانسه می شود

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از اعزام تیم فوتبال پیوند اعضا به جام جهانی فرانسه خبر داد و گفت: با توجه به مکاتبه ای که با فدراسیون جهانی داشتیم، منتظر مشخص شدن زمان برگزاری این مسابقات هستیم.

محسن موسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط کرونا این مسابقات لغو و به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هدایت این تیم در حال حاضر بر عهده علی چینی بازیکن پیشین استقلال است، بازیکنان باتجربه و خوبی در این تیم بازی می کنند که می توانند یکی از مدعیان عنوان قهرمانی در جام جهانی فرانسه باشند.

موسوی اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد، اما هنوز زمان و شهر برگزاری از سوی فدراسیون جهانی مشخص نشده است. 

وی در پایان با اشاره به برگزاری اردوی تیم فوتبال پیوند اعضا از روز سه شنبه ۱۳ مهر، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری اردوها برای ملی پوشان این رشته وجود نداشت، اما پس از واکسینه کردن ملی پوشان و رعایت پروتکل های بهداشتی، اولین اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا از روز سه شنبه ۱۳ مهر در قائم شهر آغاز  و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبال پیوند اعضا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان