Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع مرحوم غلامحسین موحد دانش پدر سرداران شهید علیرضا و محمدرضا موحدی دانش صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، سردار محمد اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و مردم قدرشناس ری در ستاد فرماندهی حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم غلامحسین موحد دانش، روز دوشنبه در ایام عزاداری اربعین سیدالشهدا (ع) و همزمان با هفته دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

علیرضا و محمدرضا موحددانش دو برادر خانواده موحد دانش بودند که علیرضا اولین فرزند خانواده بود که سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمد. محمدرضا موحددانش نیز متولد سال ۱۳۴۰ بود.

علیرضا ۱۳ مرداد ۱۳۶۲ در خلال اجرای عملیات والفجر ۲، در منطقه حاج عمران، در حالی که مشاور و دستیار فرمانده تیپ ۱۰ سیدالشهدا بود، به شهادت رسید و مزار وی در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) در تهران قرار دارد.

محمدرضا نیز یک سال قبل از برادرش یعنی در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در منطقه ام الرصاص عملیات فتح المبین به شهادت رسید. شهید محمدرضا موحد دانش در حالی به شهادت رسید که معاون گردان سلمان فارسی تیپ ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود.

برچسب‌ها بهشت زهرا شهرستان ری والدین شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا شهرستان ری والدین شهدا بهشت زهرا شهرستان ری والدین شهدا محمدرضا موحد موحد دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد