Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 847 KB

به گزارش همشهری‌آنلاین، شب گذشته در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در لیسبون مقابل بنفیکا شکست سنگینی را متحمل شد و به یک باخت ۳ بر صفر دیگر دست یافت.

در دقیقه ۶۷ و زمانی که بازی یک بر صفر به سود بنفیکا بود، کومان ۳ تعویض همزمان انجام داد که یکی از آنها «آنسو فاتی» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره‌ای بارسلونا که اکنون شماره «۱۰» لیونل مسی را بر تن کرده، وارد زمین شد تا به مانند دیدار ابتدای هفته مقابل لوانته دوباره برای تیم گلزنی کند. اما در پی ورود آنها خیلی زود بنفیکا به گل دوم رسید و عملاً بارسلونا نتوانست حملاتی را روی دروازه بنفیکا به ثبت رساند.

در دقایق پایانی و زمانی که بازی با نتیجه ۳ بر صفر رو به پایان بود، در نزدیکی محوطه جریمه بنفیکا، موقعیتی برای آنسو فاتی بدست آمد که «نیکولاس اوتامندی» خیلی خوب این توپ را گرفت و اصلا نگذاشت که ستاره آینده‌دار بارسلونا کاری در مقابل او انجام دهد.

پس از این اتفاق فاتی که روی زمین افتاده بود و حتی نتوانسته بود یک کرنر بدست آورد، با مدافع حریف جر و بحثش شد و اوتامندی در پاسخ به او، نام مسی را پیش گرفت. مدافع آرژانتینی که سال ها در کنار مسی در تیم ملی بازی کرده، به حمایت از هم‌وطنش پرداخت و به خاطر شماره «۱۰» مسی به او گفت: تو آیا لئو هستی؟

کد خبر 629677 برچسب‌ها تیم بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو