Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@09:42:41 GMT

واکنش ائتلاف الفتح به بیانیه آیت‌الله سیستانی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۲۹۶

واکنش ائتلاف الفتح به بیانیه آیت‌الله سیستانی

ائتلاف الفتح بیانیه دفتر مرجع عالیقدر شیعیان که روز چهارشنبه در رابطه با انتخابات منتشر شد را نقشه راهی برای ساخت عراق برشمرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف فتح در بیانیه‌ای از آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان بخاطر بیانیه روشن وی در مورد انتخابات پارلمانی که طی روز‌های آتی برگزار می‌شود، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف افزود: «ما به همه باور‌ها و اصول احترام می‌گذاریم و بیانیه دفتر مرجع عالیقدر را به عنوان یک نقشه راه برای ساخت عراق و یک فرصت تاریخی برای مردم این کشور می‌دانیم که برای انتخاب افراد واجد شرایط صادق، متخصص و با تجربه به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

ائتلاف فتح از مردم عراق خواست تا برای عمل به بیانیه مرجع عالیقدر در انتخابات پیش رو شرکت کنند، زیرا ما معتقدیم که این نتایج مشروع، ملی و اسلامی، بهترین راه برای عبور کشور به سمت امنیت است».

دفتر سیستانی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار مشارکت گسترده در انتخابات شد و بر لزوم عبرت گرفتن شهروندان از تجربیات گذشته و آگاهی از ارزش آرا و نقش مهم آن در شکل گیری آینده کشور تاکید کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آیت الله سیستانی ائتلاف الفتح مرجع عالیقدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا