Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:43:34 GMT

محکم‌کار در فولاد مبارکه سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۴۳۳

محکم‌کار در فولاد مبارکه سپاهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با نظر مثبت محرم نویدکیا، یکی دیگر از محصولات آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعنوان سهمیه به تیم A بزرگسالان این باشگاه راه یافت.

سیاست قطعی و اصولی تزریق ستارگان آکادمی باشگاه که در طول یک فصل اخیر سرعتی مضاعف و جانی دوباره گرفته، توقف ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بار نوبت امیرمحمد محکم‌کار از پرورش یافتگان آکادمی سپاهان است تا به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یابد. این هافبک جوان، سابقه حضور در تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را دارد.
عملکرد مثبت امیرمحمد محکم‌کار در فصل گذشته مورد توجه استعدادیابان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و بعد از ارزیابی‌های تیم استعدادیابی باشگاه، با نظر مثبت محرم نویدکیا این هافبک جوان به عنوان سهمیه به تیم A بزرگسالان سپاهان ملحق شد.

محکم‌کار چهار سال در رده‌های سنی مختلف باشگاه سپاهان حضور و فعالیت داشته است.

لازم به ذکر است در روز‌های آینده ۲۱ بازیکن رده‌های امید و جوانان در رصد کادر فنی تیم بزرگسالان و محرم نویدکیا خواهند بود و تعدادی از آن‌ها به عنوان سهمیه به این تیم اضافه می‌شوند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه فوتبال سپاهان آکادمی سپاهان لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان محکم کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان و در دو بخش انفرادی و تیمی از ۱۰ اردیبهشت در مرکز آموزش فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران آغاز می‌شود.   ورزشکاران حاضر در مرحله سوم اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:   کاتا انفرادی نوجوانان: ۱. ونوشه رستم نژاد ۲. یسنا طالبی زاده   کاتا انفرادی جوانان: ۱. یکتا داوری ۲. آیلین بهاری   کاتا انفرادی زیر ۲۱ سال: ۱. ملیکا عزتی ۲. نگین ابراهیمی   کاتا انفرادی بزرگسالان: ۱. فاطمه صادقی ۲. مهسا افسانه   کاتا تیمی جوانان: ۱. تیم آکادمی رواخواه یک (یکتا داوری، تینا فتاحی و آلا شکراللهی) از استان اصفهان ۲. تیم مقدم (ملیکا درویش نژاد، ستایش شاملی و عسل ولیزاده) از استان تهران   کاتا تیمی بزرگسالان: ۱. تیم جوانه (زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی و سپیده امینی) از استان تهران ۲. تیم آکادمی افسانه (مهسا افسانه، پریسا رحمانیان، ماریا حسین نیای سلیمی) از استان تهران

دیگر خبرها

  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر