Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با صدور پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفت. خبرگزاری میزان-  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اشجری با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی را به ریاست سازمان صدا و سیما تبریک گفت.
برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای پیمان جبلی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
انتصاب شایستهٔ جناب عالی از سوی رهبر معظّم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» به سمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که نشان از توانمندی و تجارب ارزنده، دارا بودن سوابق درخشان و ارزشمندتان می‌باشد، را تبریک و تهنیت عرض نموده و برایتان از درگاه خداوند قادرِ متعال در دوران مدیریت نوین آن رسانهٔ وزین، توفیقات روز افزون مسألت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ضمن سپاس وافر از تلاش‌های مجدانه برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری و سایر مدیران دلسوز آن سازمان که در ارتباط وثیق با «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، به عنوان متولی امر برگزاری مراسم ملی و عمومی، انقلابی و مذهبی همواره همراه و همدل ما در بزرگداشت ایام اللّه انقلاب اسلامی بودند؛ رجاء واثق دارد که در دورهٔ مدیریت آن جناب که دارای صلاحیت دینی و انقلابی، تخصص و تجربهٔ طولانی در مدیریت‌های آن سازمان هستید، با اعتمادسازی و امیدآفرینی، جذب حداکثری مخاطبان رسانهٔ ملی، شور و نشاط بیشتری در جامعه رقم خورده و در سایه سار توجه مضاعف به تعظیم شعائر اسلامی و بزرگداشت ایام اللّه؛ هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و افزایش همبستگی ملی که از مأموریت‌های اصلی این شورا و آن سازمان و از کارکرد‌های جدی مراسم و مناسبت هاست.   بر اساس بیانیهٔ گام دوّم انقلاب اسلامی در تمهیدات لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و با استفاده از ظرفیت‌های متعدد ایام اللّه و مناسبت‌های ملی، إن شاءاللّه زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظمی «عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف» بیش از پیش فراهم شود.   بیشتر بخوانید:  قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تغییر کرد   انتهای پیام/      برچسب ها: اشجری پیمان جبلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشجری پیمان جبلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت