Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در پیام خود خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما آورده است: انتصاب شایسته حضرتعالی به «ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیانگر تعهد، توانمندی‌های برجسته و صلاحیت‌های حرفه‌ای جنابعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام افزوده است: بی‌تردید حضور شایسته جنابعالی که سوابق ارزشمندی در سطوح مختلف مدیریتی رسانه ملی و بین‌المللی و زمینه‌های فرهنگی و دیپلماسی رسانه‌ای در جبهه مقاومت داشته‌اید موجب تحول مثبت و روبه‌رشد در حوزه‌های محتوایی، برنامه‌سازی، نشر دانش و آگاهی و روزآمدی در رسانه ملی خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی در این پیام ادامه داد: امید است با حسن تدبیر و راهبری هوشمندانه و مقتدرانه جنابعالی در این مسئولیت خطیر بیش‌ از پیش شاهد تولید برنامه‌های اثرگذار در راستای تبیین و تعمیق ارزش‌های والای نظام اسلامی و نیز افزایش میزان و کیفیت برنامه‌های هنری و خبری مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت به‌ عنوان پشتوانه اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. در پایان لازم می‌دانم از تدابیر و اقدامات شایسته جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسگری نیز در طول دوران تصدی ریاست سازمان صداوسیما تشکر و تقدیر کنم.

پیمان جبلی روز گذشته ( ۷ مهرماه) با حکم مقام معظم رهبری به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد، پیش از این مسئولیت‌هایی همچون معاونت برون‌مرزی، معاونت سیاسی و عضویت هیات‌علمی دانشگاه صداوسیما را بر عهده داشته است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی پیمان جبلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیمان جبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پیمان جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران در استانداری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، اظهار کرد: مهم‌تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می‌ترسد، بنابراین بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: جامعه باید شهید خیز شود و استان و کشور ما همیشه باید شهید خیز باشد و فرهنگ ایثار و شهادت باید اینجا پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هفته‌ای دو بار سر خاک شهدای جنگ احد می‌رفتند و باید این فرهنگ ترویج و احیا شود و همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ را ترویج کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: اولین و بهترین جایی که باید رنگ و بوی شهادت در آن به چشم انسان بخورد دستگاه‌های دولتی هستند اینها باید از این خون و فرهنگ دفاع کنند و به‌گونه‌ای باشد که انسان وقتی وارد هر اداره‌ای می‌شود فرهنگ شهادت را به وضوح دیده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری باید در جامعه بزرگ داشته شوند و باید دستگاه‌های ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند تا شهدا و رهبر عزیزمان که یک ایثارگر، جانباز و مدافع فرهنگ ایثار و شهادت هستند، راضی باشند.

کد خبر 6095036

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد