Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل شرکت در بازی بیس بال کنگره به جای تمرکز بر وظایف خود در کاخ سفید مورد انتقاد قرار داد.

هیلی در توئیتر خود نوشت: «این واقعیت که جو بایدن وقت دارد تا به بازی بیس بال کنگره برود، اما زمان پاسخگویی به مسائل افغانستان یا دیدن بحران انسانی در مرز را ندارد، مایه ننگ است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیلی به خبرنگار شبکه فاکس نیوز گفت که رئیس جمهور باید توضیح دهد که چه چیزی منجر به خروج آشفته و مرگبار از افغانستان در ماه گذشته شد.

بایدن ادعا کرده بود که هیچ یک از کارشناسان نظامی وی در مورد نگه داشتن نیرو‌ها در پایگاه هوایی بگرام به او چیزی نگفته اند.

هیلی در واکنش به این اظهارات بایدن گفت: «ژنرال‌های شما اذعان کرده اند که به شما گفته اند. ما به پاسخ نیاز داریم. ما به حقیقت در این مورد نیاز داریم، زیرا شما قبلاً یک بار در این مورد دروغ گفته اید».

گفتنی است گمانه زنی‌هایی مبنی بر شرکت هیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ وجود دارد. هیلی به طور مداوم بایدن را به دلیل آنچه که او سیاست‌های شکست خورده می‌داند، به باد انتقاد می‌گیرد. هفته گذشته، او بایدن را به دلیل نادیده گرفتن تهدید‌هایی مانند چین، روسیه، کره شمالی و تروریسم در سخنرانی خود در سازمان ملل مورد انتقاد قرار داد. او گفت: «در حالی که جو بایدن در خواب به سر می‌برد، دوستان ما به ما اعتماد ندارند و دشمنان ما خوشحال هستند».

تد کروز سناتور آمریکایی، ران دی سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق و ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، از دیگر نامزدان احتمالی انتخابات ۲۰۲۴ به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیکی هیلی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم