Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل زا پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اشجری قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور با صدور پیامی انتصاب جناب آقای دکتر پیمان جبلی را به ریاست سازمان‌ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

انتصاب شایستهٔ جناب عالی از سوی رهبر معظّم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» به سمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که نشان از توانمندی و تجارب ارزنده، دارا بودن سوابق درخشان و ارزشمندتان می باشد، را تبریک و تهنیت عرض نموده و برایتان از درگاه خداوند قادرِ متعال در دوران مدیریت نوین آن رسانهٔ وزین، توفیقات روز افزون مسألت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن سپاس وافر از تلاش‌های مجدانه برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری و سایر مدیران دلسوز آن سازمان که در ارتباط وثیق با «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، به عنوان متولی امر برگزاری مراسم ملی و عمومی، انقلابی و مذهبی همواره همراه و همدل ما در بزرگداشت ایام اللّه انقلاب اسلامی بودند؛ رجاء واثق دارد که در دورهٔ مدیریت آن جناب که دارای صلاحیت دینی و انقلابی، تخصص و تجربهٔ طولانی در مدیریت های آن سازمان هستید، با اعتمادسازی و امیدآفرینی، جذب حداکثری مخاطبان رسانهٔ ملی، شور و نشاط بیشتری در جامعه رقم خورده و در سایه سار توجه مضاعف به تعظیم شعائر اسلامی و بزرگداشت ایام اللّه؛ هدایت فرهنگی، تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و افزایش همبستگی ملی که از مأموریت های اصلی این شورا و آن سازمان و از کارکردهای جدی مراسم و مناسبت هاست؛ بر اساس بیانیهٔ گام دوّم انقلاب اسلامی در تمهیدات لازم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و با استفاده از ظرفیت های متعدد ایام اللّه و مناسبت های ملی، إن شاءاللّه زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظمی «عجّل اللّه تعالي فرجه الشریف» بیش از پیش فراهم گردد./

مجتبی اشجری

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل