Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:05:16 GMT

ستاره سابق موناکو و PSG جانشین کومان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۳۹۵۶

ستاره سابق موناکو و PSG جانشین کومان می‌شود؟

مارسلو گایاردو مربی بسیار موفق ریورپلاته نیز یکی از گزینه های جانشینی رونالد کومان است.

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان در بارسلونا مدت هاست که به خطر افتاده و جایگاهی بسیار متزلزل دارد. سرمربی هلندی فصل قبل بارسا با به کوپا دل ری رساند ولی نتایج او در رقابت های دیگر ناامیدکننده بود.

 

 

 

 

خوان لاپورتا که مارس گذشته به عنوان رئیس بارسا انتخاب شد، اعتقادی به کومان ندارد ولی نبود یک گزینه جانشینی مناسب و نیز غرامت 12 میلیون یورویی باعث شده تا نتواند تصمیم خود مبنی بر اخراج کومان را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود گزینه اصلی لاپورتا اسطوره فوتبال ایتالیا آندره آ پیرلو است اما هیئت مدیره روی ژاوی هرناندز نظر مثبت دارد و جوردی کرویف مدیر بخش فوتبال بارسا نیز بابی مارتینز سرمربی بلژیک را می خواهد.

 

 

 

 

در این بین طبق ادعای راک 1 حالا نام مارسلو گایاردو نیز روی میز است.

گایاردوی 45 ساله در ریورپلاته در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده و کارنامه کاری او آن‌قدر خوب بوده که با توجه به 2 قهرمانی‌اش در جام لیبرتادورس، سال گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید در اسپانیا مطرح شده بود. اکنون نیز او جزو گزینه های جانشینی رونالد کومان است. از قرارداد گایاردو با ریور تنها یک سال دیگر باقیمانده و او اخیرتا اعلام مرد که قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد و به تمدید فکر نمی کند. گایاردو در دوران فوتبالش برای موناکو و پی اس جی نیز سابق بازی دارد و به خوبی فضای فوتبال اروپا را می شناسد.

آرژانتین رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا ریورپلاته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین رونالد کومان سرمربی بارسلونا ریورپلاته رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

کریستوفر اوریه در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه ۲۶ سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد، اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید ۲۳ سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند، اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده شده است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد