Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:51:40 GMT

یک جایزه بین‌المللی دیگر برای شهاب حسینی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۵۴۱۱۸

یک جایزه بین‌المللی دیگر برای شهاب حسینی

​شهاب حسینی برای فیلم «اولین برف» بهترین بازیگر نقش مکمل جشنواره فیلم پکن شد.

به گزارش ایمنا، شهاب حسینی ساعاتی پیش برای فیلم «اولین برف» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فیلم پکن را دریافت کرد. «اولین برف»، یک فیلم در ژانر درام است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این فیلم محصول کشور فنلاند است و علاوه بر شهاب حسینی، شبنم قربانی و لائورا برن نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «خانواده ایرانی مهدی پور مدتی است که در یک مرکز پناهجویان در فنلاند زندگی می‌کنند، اما درخواست پناهندگی آنها منفی می‌شود. مهدی‌پورها پس از طرح آخرین درخواست تجدیدنظر، سعی می‌کنند به زندگی روزمره خود ادامه دهند و علی رغم خطر اخراج از کشور، نگرش مثبتی داشته باشند»

شهاب حسینی پیش از این جوایزی از جمله، بهترین بازیگر مرد جشنواره کن، بهترین بازیگر جشنواره برلین، بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا و بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مولین دو ری اسپانیا را به دست آورده بود.

کد خبر 525762

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهاب حسینی فیلم شهاب حسینی فیلم اولین برف جوایز شهاب حسینی آثار شهاب حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهترین بازیگر شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان