Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته یک، باشگاه شاهین شهرداری با وضعیت عجیب و مبهمی رو به رو است

احتمال انصارف باشگاه شاهین شهرداری از لیگ یک وجود دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس از قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، فریبرز محمودزاده اعلام کرد بنا بر درخواست حدود دوسوم از تیم‌ها ممکن است شروع بازی‌ها به تاخیر بیفتد و روز 24 مهر به عنوان زمان آغاز فصل جدید در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، برخی تیم‌ها مانند شاهین شهرداری بوشهر اصلا وضعیت مشخصی ندارند چرا که تکلیف مالکیت آن‌ها مشخص نیست.

اخیرا شهرداری بوشهر از ادامه تیمداری منصرف شده و این در حالی است که مدتی قبل عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر از تخصیص بودجه 7 میلیاردی به این باشگاه خبر داد اما چند روز بعد رئیس شورای شهر بوشهر به دلیل اینکه در بودجه 1400 تخصیص اعتباری برای باشگاه شاهین صورت نگرفته و شهرداری هم با کسری بودجه مواجه است، از انصراف شهرداری برای تیمداری خبر داد.

به همین خاطر مسئولان باشگاه اسپانسری را برای تامین هزینه‌ها پیدا کردند اما پس از آن شهرداری این باشگاه را به مزایده گذاشت چرا که ظاهرا معتقد است اسپانسر در ابتدا مبلغی حدود 5-6 میلیارد پرداخت می‌کند اما در ادامه فصل کلیه هزینه‌ها و مسئولیت‌های باشگاه بر عهده شهرداری قرار می‌گیرد.

 

به این ترتیب قرار است در تاریخ 26مهر یعنی دو روز پس از آغاز مسابقات لیگ آزادگان پاکت‌های پیشنهادی باز شوند و با این حساب به نظر نمی‌رسد کسی با این شرایط تمایل به قبول مسئولیت باشگاه شاهین داشته باشد. از طرفی گفته می‌شود سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه که نیروی شهرداری محسوب می‌شود به دنبال استعفا و کناره گیری از حضور در باشگاه است اما در کل این سوال مطرح است که شهرداری با توجه به مشکلات بودجه‌ای چرا در ابتدا از تخصیص بودجه مشخص به باشگاه شاهین خبر داد و سپس اعلام کرد که با کسری بودجه مواجه است؟!

با این شرایط مشخص نیست که یکی از تیم‌های حاضر در جدول مسابقات لیگ دسته اول، چه شرایطی را خواهد داشت. آیا تیم شاهین که هوز حتی کادرفنی خودش را نمی‌شناسد، هفته اول را با همین نام به میدان می‌رود و پس از بازگشایی پاکت‌ها تغییرات عمده‌ای در آن رخ می‌دهد یا تا قبل از شروع مسابقات اتفاق دیگری خواهد افتاد.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها برترین های قرن با ابوالفضل جلالی: در خط حمله 30 چهره تابناک داریم؛ جعفر نامدار، نامدارترین داور است حذف اسپانسر استقلال در رونمایی از خرید جدید؛ آجورلو از کارگزار عبور کرد لواندوفسکی به رکورد پیروزی در 18 بازی پیاپی لیگ قهرمانان اروپا رسید پیانیچ و لایک کردن پست مربوط به اخراج احتمالی کومان از بارسلونا مادر کریستیانو رونالدو، مخالف ازدواج پسرش با جورجینا رودریگز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین شهرداری باشگاه شاهین مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم