Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" از دستگیری فردی 29 ساله که اقدام به ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "داود امجدی" بیان داشت: در پی وصـول یک فقـره پـرونـده از دادسرای لارستان با موضوع ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاق برای یک مزاحم اینستاگرامی

وی افزود: شاکی مدعی بود که به تازگی ازدواج کرده و پس از عقد شخصی ناشناس با پیج اینستاگرام اقدام به ارسال پیام‌های رکیک برای خانواده، همسرم و همه اقوام و آشنایان می‌کند و باعث برهم زدن زندگی ما شده به طوریکه در آستانه طلاق قطعی هستم.                                                                                                                                           

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در پیج ایسنتاگرام شخص موردنظر توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و وی را در یکی از محلات دستگیر کردند.

سرهنگ "امجدی" با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد متهم قبلا خواستگار همسر شاکی بوده است و جواب رد از وی شنیده است، گفت: فرد مذکور برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و سپردن شماره تلفن به افراد کاملا هوشمندانه عمل کنید و در صورت مزاحمت اینترنی موارد مشکوک را به سایت پلیس فتا به آدرس larestan.fata@faiber police.ir  گزارش دهید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری طلاق دستگیر اخبار حوادث طلاق دستگیری ایجاد مزاحمت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت در اینستاگرام قیمت لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام لیندا کیانی بیوگرافی سحر قریشی ستاره معصومی و مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۵۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن این محور از بالای طویر مرزن آباد به سمت تهران و کرج خبر داد.

سرگرد محمد احمدی امروز_شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محور کندوان سنگین و پرحجم است، اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی فراجا و پلیس راه مازندران در این محور دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تردد روان از منطقه طویر کندوان به سمت تهران و کرج یک‌طرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این اعمال محدودیت ترافیکی تا کاهش حجم بار ترافیکی و با توجه به بازگشت مسافران ادامه دارد.

وی گفت: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تا به نکات ایمنی چون فاصله طولی، توجه کافی به جلو و جوانب رعایت کنند تا سفری بی‌خطری را بگذرانند.

کد خبر 750541

دیگر خبرها

  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان